گاز فلفل به زنان را در بازی ایران و لبنان چه کسی زد؟

وزیر کشور گفت: گفته شده است یک مورد گاز فلفلی منتشر شده است اما اینکه این گاز فلفل را چه کسی زده از آن موضوعاتی است که باید بررسی شود و معلوم شود که چه کسی و با چه دلیلی این کار را انجام داده است.

گاز فلفل به زنان را در بازی ایران و لبنان چه کسی زد؟

به گزارش منیبان، به نقل از خبرآنلاین، احمد وحیدی در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به حادثه ورزشگاه مشهد گفت: گفته شده است یک مورد گاز فلفلی منتشر شده است اما اینکه این گاز فلفل را چه کسی زده از آن موضوعاتی است که باید بررسی شود و معلوم شود که چه کسی و با چه دلیلی این کار را انجام داده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسئولان ورزشگاه امام رضا مدعی هستند که ورزشگاه صبح روز بازی تحویل یگان ویژه انتظامی کل کشور داده شده بنابراین بحث حفاظت و امنیت بر عهده آنها بوده است، گفت: تمام کار ورزشگاه از جمله ورود، کنترل، نحوه استقرار تماشاچیان بر عهده مسئولین فوتبال است؛ آنچه بر عهده ناجا است خارج از ورزشگاه و جلوگیری از بی نظمی هاست.  در واقع بیشتر نقش آنها رعایت انضباط بیرون از ورزشگاه است.

وحیدی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در دستورش تاکید بسیار داشتند این موضوع سریع بررسی شود گفت: جلسات مختلفی در حال برقراری است و بررسی‌های کاملی انجام می‌شود. افرادی که مجرمانه بلیت فروختند در حال شناسایی و بازجویی هستند تا انگیزه شأن مشخص شود؛ به نظر نمی‌رسد این روند طولانی باشد و ظرف یکی، دو روز آینده نتیجه مشخص خواهد شد. 


ت ت
کدخبر: 74863 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها