رئیس جمهور:

ما تنها بودیم و دنیا با هم بودند/ برای خرید واکسن سختی داریم

رئیس جمهور گفت: برای خرید واکسن سختی داریم دنیا پول بانک و معاملات ازاد دارد و ما مشکلات ویژه ای داریم.

ما تنها بودیم و دنیا با هم بودند/ برای خرید واکسن سختی داریم

به گزارش منیبان؛ دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور، در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: یک سال از دوران سخت کرونا می گذرد و بسیار سال سختی برای ما و جهانیان بود. کرونا بیماری عادی نیست و مشکلات زیادی را در همه جهان به وجود آورده است. ما تنها بودیم و دنیا با هم بودند. برای خرید واکسن سختی داریم دنیا پول بانک و معاملات ازاد دارد و ما مشکلات ویژه ای داریم.

او بیان کرد: در کسب و کارها و در بخش کشاورزی وضع ما بد نبوده است. در بخش خدمات مشکلات زیادی داریم و در بخش گردشگری هم خسارت زیادی دیدیم. اصرار داریم تا در این دو ماه موج چهارم صورت نگیرد. کادر درمان از روز اول ایستادگی کرد. تولیدگران ما وارد صحنه شدند و ما هم پا به پای دنیا پیش آمدیم. الان طوری نیست که بگوییم تخت و آی سی یو نداریم. نگذاشتیم آموزش تعطیل شود.

دکتر روحانی اظهار کرد: سامانه مجازی به ما کمک می کند. در بخش تحقیقات محدودیت داریم و این تحریم ها خیلی اثرگذار بوده است. در زمینه تولید واکسن وارد شده و حضور یافتیم. ما تفاوت اساسی با دنیا داریم اگر دنیا از مشکلات عبور کرده ادعا ما بالاتر است ما تحریم و فشار داریم. ما خواستیم وام برای خرید تجهیزات پزشکی بگیریم و آمریکا مانع شد و جنایت کرد.

دکتر روحانی تاکید کرد: اگر نیازمند بودیم ماسک و دستکش هم به ما نمی فروختند.

او بیان کرد: مردم و ملت کمک کردند و نقش آنها قابل احترام است. ما یک شرایط خوبی امروز داریم و این شرایط نباید ما را مغرور کند. شرایط نباید عادی شود. امروز تصمیمات خوبی گرفتیم. اگر با موج جدید مواجه نشویم چهارچوب ها در اسفندماه و عید اجرایی خواهد شد. انشاالله برای خرید واکسن تلاش بیشتری می کنیم.

 


ت ت
کدخبر: 934 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها