پاسخ خانه سینما در مورد اظهارات جنجالی خزائی

روابط عمومی خانه سینما به نقل از نمایندگان کارگروه پیگیری موارد مرتبط با سازمان تامین اجتماعی برای روشن شدن اذهان عمومی در مورد مطالب غیر واقعی از سوی اقای محمد خزاعی پاسخی را به شرح زیر اعلام کردند.

پاسخ خانه سینما در مورد اظهارات جنجالی خزائی

به گزارش منیبان، طبق اظهارات آقای خزائی تلاش های ایشان در تعامل با کارشناسان تامین اجتماعی در مورد افزایش حقوق در دو سال پایانی سنوات خدمت، و دریافت حقوق بازنشستگی مناسب و شایسته، به نتیجه و توافق نهایی رسیده بود، اما به دلیل اختلاف سلیقه و سوء نیت نماینده خانه سینما، آن را عملیاتی و اجرایی نکرده اند! با توجه به این اظهارات، جهت روشن شدن واقعیت و اذهان عموم، توضیحاتی ارائه می‌شود.

خانه سینما، صندوق اعتباری هنر، و سازمان سینمایی در بهار سال گذشته، برای رفع برخی مشکلات در ارتباط با مسائل مربوط به تامین اجتماعی، جلسه مشترکی با رئیس و معاونین آن سازمان برگزار کردند. و نمایندگان خانه سینما در پنج مورد، مشکلات و مسائلی را طرح، و خواهان حل آنها شدند. کارگروهی تشکیل و در جلسات مختلف یکی از مواردی که همواره طرح و پیگیری شد، امکان افزایش مناسب حقوق بازنشستگی اهالی سینما بود. متاسفانه علی رغم امیدواری های اولیه و پیگیری‌های دائم، در آخرین جلسه مشترک کارگروه در تیر ماه گذشته، نمایندگان تامین اجتماعی، امکان افزایش متناسب حقوق به میزان موثر و مورد نظر نمایندگان ما را، غیر عملی اعلام کردند. و میزان پیشنهادی ایشان، در صورتی که هیئت مدیره تامین اجتماعی بپذیرد و شوراهای بالادستی هم ایراد نگرفته و مصوب کنند، چنان ناچیز بود که به گفته کارشناسان خبره بیمه و تامین اجتماعی، چندان تفاوتی در وضع موجود، ایجاد نمی‌کرد.

به این ترتیب، هنوز توافقی در این زمینه حاصل نشده و پیگیری نمایندگان خانه سینما و صندوق هنر همچنان ادامه دارد.

نمایندگان خانه سینما در کارگروه؛ علی دهکردی، علی لقمانی، علیرضا نجف‌زاده

منبع: خبرآنلاین


ت ت
کدخبر: 236805 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها