ویدیو| حرکت زشت نفیسه روشن در کنسرت خواننده معروف/ چشم آقای وزیر به دور!

فیلم کامل کار زشت نفیسه روشن در کنسرت آرون افشار که باعث شد با واکنش های منفی رو به رو شود را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ویدیو| حرکت زشت نفیسه روشن در کنسرت خواننده معروف/ چشم آقای وزیر به دور!

به گزارش منیبان؛ به نقل از شبونه، نفیسه روشن بازیگر مطرح کشورمان که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است این روزها که کنسرت ها بعد از دوسال برگزار شده است به کنسرت آرون افشار رفته است.

نفیسه روشن از هنرمندان با سابقه و پرکار کشورمان میباشد و در اکثر فیلم ها و سریالهایی که بازی کرده است به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشته است.

او را میتوان از هنرمندانی دانست که به خوبی میتواند مخاطب جذب کند.

نفیسه روشندر ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران چشم به جهان گشوده است و سالهاست که در سینما، تلویزیون و تئاتر ایران فعالیت حرفه ای دارد.

او دارای مدرک لیسانس فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ی او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد. او بازیگری رابا تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

نفیسه روشن در یکی از پست‌های اینستاگرامی خود شوهر خود را وزیر معرفی کرده بود.


ت ت
کدخبر: 62802 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها