خانم بازیگر از سینما و تلویزیون تا سفیر فرهنگی توانمندسازی ام اس

نازنین کیوانی بازیگر زن ایرانی به مناسبت روز ام اس ، سفیرفرهنگی موسسه توانمندسازی ام اس شد.

خانم بازیگر از سینما و تلویزیون تا سفیر فرهنگی توانمندسازی ام اس

به گزارش منیبان، رسالت هتر و هنرمند همیشه به خلق یک اثر هنری ختم نمی شود و ورود آنها به حوزه مسئولیت اجتماعی نیز همیشه موثر و چاره ساز بوده است. بسیاری از هنرمندان به دلیل محبوبیتی که در سطح جامعه دارند قدم در راه خیر نیز برمی دارند. درست مثل نازنین کیوانی بازیگر جوان سینمای ایران که در سریال هایی همچمون سرجوخه و یا فیلم های سینمایی مینو، گشت ارشاد3 ،نقش آفرینی کرده این روزها به عنوان سفیر فرهنگی توانمندسازی ام اس پا در میدان فعالیت های اجتماعی گذاشته است.

DSC08933.jpga

چندی پیش بود که به مناسبت روز جهانی ام اس ، با تلاش موسسه توانمدسازی  ام اس همایشی در این خصوص در مرکز مشارکت های مردم نهاد شهرداری تهران و با حضور چهره های سرشناس هنری کشور همچون برگزار شد.

در این مراسم نازنین کیوانی به عنوان سفیر فرهنگی بیماری ام اس معرفی شد. این بازیگر زن سینما وتلویزیون در حاشیه این مراسم اظهار داشت: 

به عنوان یک هنرمند وظیفه خودم می دانم در کنار بیماران ام اس باشم و صدای آنها شوم تا مسئولان از مشکلاتی که پیش روی این عزیزان هست درجریان قرار بگیرند.

35C24EA0-DEF9-4DE9-86FE-CCDC4109C1BD(2)

وی در ادامه افزود: همه تلاشم به عنوان سفیر فرهنگی توانمدسازی ام اس این است که بتوانم قدمی برای این بیماران بردارم و حضورم باعث دلگرمی آنها باشد.

در جریان این مراسم که اجرای آن را «مژگان افروزی» دخترجوانی که چندسالی است درگیر بیماری ام اس شده ست برعهده داشت ،رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت کشور که دخترش نیز دچار این بیماری است، کاوه آهنگرانی، ایرج تدین، سعید شیری، زهرا محمودوند، قربان نجفی، مازیار رضاخانی،سلمان فرخنده، اسماعیل باستانی، وهاب ده‌هفت، فرناز شهیدثالث و محسن حکیم‌معانی‌ نیز به عنوان مهمانان حوزه فرهنگی و هنری حضور داشتند.

متخصصان حوزه ام‌اس نظیر دکتر مسعود نبوی متخصص مغز و اعصاب فلوشیپ ام‌اس، دکتر مهرنوش مهربانی، دکتر حسین کرمانپور رییس بخش اورژانس بیمارستان سینا، دکتر آزادواری متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر مریم ابوالحسنی متخصص پزشکی-ورزشی و دکتر لاله آبادی متخصص فیزیوتراپی، کسری روحانی‌زاده، مؤسس مؤسسه، دکتر زهره شاهوردی فلوشیپ جراحی سرطان زنان و‌مدیرعامل مؤسسه از مهمانان حاضر در این مراسم بودند.

 


ت ت
کدخبر: 89182 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها