2 فیلم باورنکردنی از زن سپهر حیدری جنجالی شد!/ ویدئو

همسر سپهر حیدری که دیگه از خود آقای فوتبالیست هم مشهور تر شده استوری هایی منترش کرد که 15 ثانیه که هیچ 1 دقیقه کاربرو رو استوریش نگه داشت!

2 فیلم باورنکردنی از زن سپهر حیدری جنجالی شد!/ ویدئو

به گزارش منیبان، سپهر حیدری بازیکن سابق قرمزها و مربی حال حاضر دو مدرسه فوتبال می باشد که این روزا حسابی داره میترکونه و پول پارو میکنه. البته که آقای فوتبالسیت باید از خانومشون هم بابت جایگاهشون ممنون باشن چرا که آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که با انتشار تصاویر نامتعارف از خود تونست هم خودش رو کلی مشهور کنه و از قِبل همسرش به جایگاه برسه، و هم آقای همسر از کنار خانومش مشهور تر بشه و بیاد دوباره رو بورس!

اما این زوج که در دبی زندگی می کنند خب قطعا راحتی خیلی بیشتری به نسبت تو ایران موندن دارن و خیلی زیبا و خوشگل عکس و فیلم هایی میذارن که ملت رو جذب میکنه اما از طرفیم خودشون رو زدن به کوچه علی چپ! البته که باز همسر سپهر حیدری با وجود اینکه اونور زندگی میکنه اما مراعات بیشتری مثلا نسبت به همسر حسین ماهینی داره که تو ایرانه!! از این ها که بگذریم و برسیم به کار و بار این زوج باید بگیم که سپپر حیدری علاوه بر آکادمی فوتبال، موسسه مهاجرتی هم داره. آرام جوینده نیز چندین آنلاین شاپ داره که محصولات رو از همون امارات میخره و میفروشه به ایرانی ها!!

اما قطعا برای جلب توجه کاربر و جذب فالوور باید از راهی رفت که جواب میده دیگه! این روزا هم که چه راهی بهتر از نشون دادن لایف استایل لاکچری و نامتعارف پوشی و...! آرام جوینده نیز که دیگه جایی در چهرش طبیعی باقی نمونده استوری هایی از خود منتشر کرد که باب میل فالوور بود!


ت ت
کدخبر: 104962 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها