مریم قالیباف تنها دختر محمدباقر قالیباف است؛ اظهارات درباره عروسی و سیسمونی/ فیلم

مریم قالیباف، دختر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ است. نام او نخستین بار در ماجرای عروسی‌اش و سپس سیسمونی گیت در رسانه‌ها مطرح شد و در اثنای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای رد ادعا‌های مطرح شده علیه قالیباف روی آنتن زنده دیده شد. توضیحات او مجدداً ماجرای سیسمونی گیت را که پیشتر بسیار جنجالی شده بود، بر سر زبان‌ها انداخت. این در حالی است که کارشناسان معتقدند اظهارات دختر قالیباف ۹ روز مانده به انتخابات که قرار است هشتم تیر ماه برگزار شود، تاثیر گسترده‌ای بر سبد رای وی خواهد داشت. مریم قالیباف یکی از سه فرزند محمدباقر قالیباف و زهرا مشیرالاستخاره است که با رضا بحیرایی ازدواج کرده است. الیاس، اسحاق و مریم سه فرزند رئیس مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستند.

مریم قالیباف تنها دختر محمدباقر قالیباف است؛ اظهارات درباره عروسی و سیسمونی/ فیلم

به گزارش منیبان، درباره فرزندان قالیباف به ویژه مریم دختر او، اطلاعات موثق و زیادی در دسترس نیست. تنها نکته قابل تایید درباره مریم این است که او با با امیررضا بحیرایی ازدواج کرده است.

قالیباف

برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ انتشار ادعایی از برگزاری یک مراسم عروسی مجلل نام دختر قالیباف را بر سر زبان‌ها انداخت. در این مقطع ادعا شد دختر قالیباف یک عروسی بزرگ را برگزار کرده که ماشین‌های لاکچری عروس و داماد را اسکورت می‌کنندو عروس جهیزیه‌ای سنگین دارد. 

Mohammadbagher-Ghalibaf-3

خبرگزاری فارس در این باره نوشته است:در مهرماه سال ۱۳۹۵ تصویری از یک عروسی مجلل در فضای مجازی منتشر شد که منتشرکنندگان آن مدعی شدند متعلق به عروسی دختر و داماد محمدباقر قالیباف شهردار تهران است. در این شایعه آمده بود: «۴ میلیارد تومان جهیزیه دختر قالیباف. آقای داماد ۷۰ ماشین عروس آماده کرد. این است حکومت علی؟».

اما بررسی‌های خبرنگار فارس در همان زمان نشان داد که تصاویر مربوط به یک عروسی تجملاتی در لاهیجان بوده است.

پس از تکذیبه خبرگزاری‌ها تا حدودی توجهات از روی مریم قالیباف بر داشته شد تا این که در سال ۱۴۰۱ ماجرای مشهور به سیسمونی گیت نام او را به صدر اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی آورد. این ماجرا به اندازه‌ای جنجالی شد که ماه‌ها نام خانواده قالیباف و حاشیه‌های پیرامون سیسمونی ادامه داشت. 


ت ت
کدخبر: 221243 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها