خانم کوچیک و خانم بس سریال «پس از باران» را بعد از سالها ببینید/ تصاویر

سریال «پس از باران» داستان سبک زندگی ارباب – رعیتی در زمان حکومت پهلوی را به تصویر می‌کشد. زمانی که ارباب‌ها در روستاهای سراسر کشور به عنوان قدرت اصلی منطقه هرکاری که می‌خواستند انجام می‌دادند و با توجه به ثروت و ارتباطاتی هم که داشتند، کسی با آنها کاری نداشت. قصه این سریال مربوط به ارباب عزت سالاری (با بازی محمود پاک‌نیت) است، اربابی که شخصیتی خاکستری دارد و به اصرار همسر اولش خانم بس (با بازی کتایون ریاحی) برای بار دوم ازدواج می‌کند و برای این کار یکی از دختران زیبای روستا به نام شهربانو (با بازی مرجان محتشم) را به همسری انتخاب می‌کند، دختری که خانم بس برایش انتخاب کرده.

خانم کوچیک و خانم بس سریال «پس از باران» را بعد از  سالها ببینید/ تصاویر
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، این مثلث عشقی با خرده روایت‌هایی که در ابتدا و میانه داستان می‌بینیم شاکله اصلی «پس از باران» را تشکیل می‌دهد. در ابتدای قصه ما با نوه‌های ارباب آشنا می‌شویم، پسر و دختر جوانی که به دنبال درگذشت پدر و مادرشان در یک تصادف رانندگی، به زندگی گذشته مادر و مادربزرگ‌شان سرک می‌کشند و همین سرک کشیدن ما را به دنیای جذاب «خانم کوچیک»، «خانم بس»، «دایی فرخ»، «عمو غلام» و «نصرالله و شمس‌الله» می‌برد.

file (1)

درام خانوادگی «پس از باران» از آن دست سریال‌هایی بود که در زمان پخش آن خیابان‌ها خلوت می‌شد و در اکثر مهمانی‌های خانوادگی، اتفاقاتی که در هر قسمتش رخ می‌داد، یکی از موضوعات بحث بود. جذابیت‌های بصری این سریال به دلیل حضور در جغرافیا شمال کشور و جنگل‌های سرسبز گیلان، در کنار سبک روایی خاص و قصه‌ای که در عین پیچیدگی، مخاطبش را اذیت نمی‌کرد، باعث شده بود که این مجموعه به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد تبدیل شود.

کتایون+ریاحی

مرجان-محتشم-در-دورهمی

file


ت ت
کدخبر: 199880 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها