راهنمای شیک ست کردن پیراهن سفید مردانه

پیراهن سفید یک قطعه کلاسیک و همه کاره است که می توان آن را به روش های مختلفی ست کرد. در مطلب زیر چند ایده برای ست کردن پیراهن سفید آورده شده است.

راهنمای شیک ست کردن پیراهن سفید مردانه
به گزارش منیبان، آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که یک پیراهن سفید مردانه می‌تواند چقدر در کمد لباس شما تأثیرگذار باشد؟ در حقیقت پیراهن سفید، یک آیتم کلاسیک و همه‌کاره است که می‌تواند با انواع سبک‌ها و رنگ‌ها ست شود و ظاهر شما را از رسمی تا کژوال کاملاً متحول کند. در این بخش به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید این لباس اساسی را با آیتم ‌های مختلف ترکیب کنید تا همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.

استایل مطابق با مراسم و موقعیت

اگر تصمیم دارید یک پیراهن سفید را با شلوار جین مشکی ست کنید، یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید در نظر بگیرید، مطابق بودنِ پیراهن سفید شماست؛ یعنی باید استایل خود را با توجه به رسمی یا غیررسمی بودن مراسم و موقعیت در نظر بگیرید. نه فقط برای پیراهن سفید، بلکه به طور کلی هنگام خرید لباس مردانه هم باید به این موضوع دقت کنید. در ادامه چند روش برای تنظیم استایل با پیراهن سفید آورده‌ایم:

پیراهن سفید مردانه

رسمی و شیک

پیراهن سفیدتان را با یک کت و شلوار خوش دوخت و کراوات شیک ست کنید تا ظاهری کلاسیک و رسمی داشته باشید. برای تکمیل این استایل از سرآستین فرانسوی و دکمه ‌های زیبا استفاده کنید. اینگونه یک تیپ مجلسی با پیراهن سفید خواهید داشت که تمام توجه ‌ها را به خود جلب می‌کند.

کژوال برای محل کار

برای یک استایل کژوال کاری، پیراهن سفید را با شلوار مجلسی و کت بلیزر ست کنید. با باز گذاشتن دکمه بالایی پیراهن، به استایل خود حس متفاوت بیافزایید. این ترکیب با شلوار مشکی بسیار جذاب است. همچنین، شلوار کتان کرم با پیراهن سفید نیز یک انتخاب فوق‌العاده است.

کژوال برای استفاده روزمره

برای یک استایل کژوال دوستانه و روزمره، آستین‌ های پیراهن سفیدتان را بالا بزنید و آن را با شلوار جین یا چینو ست کنید. ترکیب پیراهن سفید با شلوار لی، یکی از استایل‌ های محبوبی است که همچنان خاص و متفاوت باقی مانده و توجه‌ها را به خود جلب می ‌کند.

استایل کژوال

ست کردن به صورت دو لایه

برای یک استایل دو لایه شیک، پیراهن سفیدتان را با یک پلیور، ژاکت پشمی یا جلیقه ست کنید. این ترکیب به تیپ شما جذابیت می‌بخشد و در عین حال بسیار شیک و تمیز به نظر می ‌رسد. این استایل برای فصول سرد سال ایده‌آل است و شما را از سرما در امان می‌دارد.

مونوکروم (تک رنگ)

ست کردن پیراهن سفید با لباس‌های سفید دیگر یا طیف‌های نزدیک به سفید، مثل خاکستری روشن، یک استایل منحصربه‌فرد و جذاب ایجاد می ‌کند. یک شلوار چینوی سفید (که معمولا از جنس کتان یا پنبه است) می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برای افزودن جذابیت به استایل، به سایه ‌ها و بافت‌های مختلف تنوع دهید تا از یکنواختی جلوگیری کنید و جلوه‌ بیشتری به ظاهر خود ببخشید.


ت ت
کدخبر: 241498 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها