گنده لات شهرری چگونه به قتل رسید؟

رئیس پلیس آگاهی تهران از به قتل رسیدن یکی از شرورهای شهرری خبر داد که در نزاع دسته جمعی با گروهی دیگر از اشرار جان خود را از دست داد.

گنده لات شهرری چگونه به قتل رسید؟
پیشنهاد ویژه

 

به گزارش منیبان، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد که کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران مرگ یک مرد جوان را در بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده‌اند.

وی توضیح داد که بعد از دریافت این گزارش، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان به سردخانه بیمارستان رفته و جسد مردی حدوداً 47 ساله به نام نریمان را که به ضرب گلوله کشته شده بود، مشاهده کردند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نریمان در یک نزاع دسته‌جمعی در یکی از باغ‌های زمان‌آباد شهر ری به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:کارآگاهان به باغ مورد نظر در زمان‌آباد رفتند و با تحقیقات میدانی دریافتند که این درگیری بین دو گروه شرور برای اثبات برتری انجام شده است. همچنین یک شاهد در این مورد وجود داشت.

این شاهد توضیح داد که نریمان با جوانی به نام رستم در زمینه شرارت رقابت داشته و رستم به همراه گروهش به باغ نریمان رفته و به هرکس آنجا بود، حمله کردند. در این بین صدای شلیک گلوله شنیده شد و نریمان بر اثر تیراندازی کشته شد. عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کردند.

سردار ولیپور گودرزی اظهار داشت که کارآگاهان به سرعت اقداماتی اطلاعاتی را آغاز کردند و متوجه شدند رستم معمولاً به یک قهوه‌خانه در شهر ری می‌رود و ممکن است پس از ارتکاب جنایت به آنجا برود.

تیم پلیسی در اطراف قهوه‌خانه مستقر شدند و پس از چند روز، رستم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. در بازجویی‌های اولیه، متهم اعتراف کرد که در این درگیری مرگبار شرکت داشته و توضیح داد که شب حادثه به همراه چهار نفر با سلاح سرد و وینچستر به باغ نریمان رفتند تا قدرت‌نمایی کنند.

سردار گودرزی افزود که با کشف این اطلاعات، کارآگاهان به سراغ کیانوش در روستای کوره‌فرنگی رفتند و او را نیز دستگیر کردند. متهم ابتدا جرم خود را انکار کرد، اما پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که در درگیری نریمان را کشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تأکید کرد که تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


ت ت
کدخبر: 243223 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها