تغییر استایل غیرمنتظره ترانه علیدوستی در این شرایط/ تصاویر

ترانه علیدوستی همیشه از بانوان پر حاشیه سینما بوده اما به تازگی تصویری از خانوم بازیگر منتشر شده که نشون میده چقدر افزایش وزن داشته!

تغییر استایل غیرمنتظره ترانه علیدوستی در این شرایط/ تصاویر

به گزارش منیبان، ترانه علیدوستی میدونیم که از بازیگرای توانا و با استعدادی هستش که هوادار هم خیلی داره و کلا اگه تو فیلم و یا سریالی دیده بشه بیننده پر پا قرص خودش رو داره. ترانه علیدوستی گرچه فعالیتش در این عرصه زیاد بوده اما خب از جنجالی ترین زنان سینما نیز می باشد. ترانه علیدوستی اما حالا مدتی میشه که بعد از جشنواره کن و حاشیه هایی که ساخت سکوت رو پیشه کرده و صدایی از خانوم خانوما در نمیاد.

A4BlEv9wkH2V

حالا چرا حاشیه؟ چون ترانه علیدوستی یه فمینیسم هستش و فعال حقوق زنانه و خب به همین جهت چند باری رفته تو حرف و حدیث ها. از طرفی استایل و لباس خانوم بازیگر در جشنواره کن از عجیب ترین پوشش ها بود که مورد توجه و البته تعجب و انتقاد خیلیا قرار گرفت. ترانه علیدوستی در مجموع نمیشه گفت از بانوان خوش پوش سینما حساب میشه چرا که تک و توک پیدا میشه که استایل جذاب و مورد پسندی بزنه!

5683131

ترانه علیدوستی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده اما به تازگی عکسی از خانوم بازیگر دیده شده که نشون میده چقدر افزایش وزن داشته است.

_+ترانه+علیدوستی


ت ت
کدخبر: 113147 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها