الناز شاکردوست با سر و وضع عجق وجق باعث تمسخر شد!/ عکس

الناز شاکردوست بازیگر محبوب که این روزا با استایلای خفنش اینستا رو ترکونده، چند وقت پیش از تیپ شیشه ای و عجیبش رونمایی و همه رو شوک کرد!

 الناز شاکردوست با سر و وضع عجق وجق باعث تمسخر شد!/ عکس

به گزارش منیبان،  الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در فیلم پرطرفدار "مجردها" تونست طرفداران بی شماری واسه خودش دست و پا کنه. الناز شاکردوست همواره به دلیل برخورداری از چهره و وَجنات ژینگول مورد استقبال مردم قرار گرفته و با هر استایل خفن تبدیل میشه به یه مدل تموم عیار که دیگه همه مدلای اروپایی رو میذاره تو جیب بغلش. الناز شاکردوست با وجود اینکه یه بازیگر بی بروبرگرد حرفه ای به حساب میاد و تو این مدت در همه مراسم های اکران دیده شده، اما هرگز از نحوه تیپ زدنای خفنش غافل نمیشه و یه سبک استایل فوق العاده ای واسه خودش ساخته که بیا و ببین!

الناز خانوم چند وقت پیش عکسی از تیپ جدیدش منتشر کرده که میشه گفت در نگاه اول اگه این عکسو ببینین اصلا متوجه نمیشین چی به چیه بس که اَجق وجق به نظر میاد. ولی رنگ صورتی و جذابی که داره کمی از اون ماهیتی که به نظر میاد کم کرده و حسابی خفن مَفن شده. در این میون مانتو توری و تو چشم خانوم که رسما عین شیشه میشه اونطرفش رو دید، در کنار شلوار طرحدار عجیب غربیش ترکیبی ساخته که واقعا آدمو از دیدنش شوک میکنه!

الناز


ت ت
کدخبر: 121017 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها