ترین‌های هفته ششم؛ منجی‌های خارجی!

تثبیت صدرنشینی پرسپولیس، نزدیک شدن استقلال و رسیدن تراکتور به نیمه بالای جدول با کمک خارجی‌های این تیم‌ها اتفاق افتاد.

ترین‌های هفته ششم؛ منجی‌های خارجی!

به گزارش منیبان، هفته ششم لیگ برتر با تعویق یک بازی میان ملوان و فولاد برگزار شد. لغو این بازی در حالی صورت گرفت که ملوانی‌ها کاملا به این اتفاق اعتراض داشته و خبر لغو بازی توسط فولادی‌ها منتشر شد! استقلال و پرسپولیس با 2 برد شیرین مقابل حریفان د10نفره توانستند با روحیه‌ای خوب به تعطیلات بروند و سپاهان قطعا روزهای خوبی را در دوران استراحتش نخواهد داشت. 

تیم هفته: استقلال

یک بازی خوب از استقلال به همراه بازی نه‌چندان خوب نساجی و اشتباهات فردی این تیم یک برد ارزشمند را به سا پینتو هدیه داد. استقلال یک رکورد در امید گل ثبت کرد و با عدد حدود 4.60 یکی از بهترین و هجومی‌ترین بازی‌هایش در چند وقت اخیر را به نمایش گذاشت. آن‌ها 9 شوت در چارچوب زدند که نساجی و علیرضا حقیقی خوش‌شانس بودند که باخت سنگین‌تری را متحمل نشدند. البته این مساله باعث شد تا سا پینتو با وجود برد پرگل کمی هم نگران موقعیت سوزی پرتعداد مهاجمانش باشد.

مربی هفته: یحیی گل محمدی (پرسپولیس)

بالاخره پرسپولیس بعد از مدت‌ها کامبک زد و یحیی گل‌محمدی با کمک یورگن لوکادیا توانست در نیمه مربیان تیم برتر زمین باشد. در نیمه اول اشتباهات داوری، گرمای زیاد هوا و اتفاقات بازی همه به ضرر یحیی و تیمش رقم خورد اما در نیمه دوم ورق برگشت و گل‌محمدی توانست یک کامبک شیرین را به نام خودش ثبت کند. 

پاس گل هفته: ریکاردو آلوز (تراکتور)

باز هم اسدی در دقایق محبوبش یعنی بعد از 90 دقیقه به داد قربان بردیف رسید. البته این‌بار بیشتر از اسدی باید به آلوز و پاس طلایی‌اش اشاره کرد. ریکاردو آلوز در شرایطی توپ را دقیقا در دهانه دروازه به اسدی رساند که میان آن‌ها 3 بازیکن حریف حضور داشت اما پاس آلوز با رد شدن از این بازیکن دقیقا به همان جایی رفت که باید می‌رفت. اسدی هم با یک فرار از آفساید زیبا و یک ضربه دقیق این پاس عالی را تبدیل به گل کرد.

گل هفته: رضا شکاری (گل‌گهر)

یک سوپرگل 3 امتیازی برای پیروزی امیرقلعه‌نویی در تهران کافی بود. بهترین گل این هفته از روی ضربه کاشته به‌ثمر رسید. یک کاشته دقیق و پرقدرت به کنج دروازه که جای هیچ واکنشی را برای دروازه‌بان پیکان باقی نگذاشت. بازیکن گل گهر هفته گذشته هم یک کاشته به همین زیبایی زد که به تیر دروازه برخورد کرد او در صفحه مجازی‌اش قول داد که کاشته بعدی به جای تیر به تور برسد و به این وعده‌اش عمل کرد.

بازیکن هفته: یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

2 گل از یورگن لوکادیا برای اینکه او منجی تیم یحیی گل‌محمدی باشد کافی بود اما این مهاجم حتی بیش از این در کامبک تیمش در گرمای مسجدسلیمان نقش داشت. لوکادیا یک پنالتی گرفت و باعث 10نفره شدن حریف شد و در مدت زمان حضورش در زمین هم بسیار موثر در فاز هجومی ظاهر شد و یک موقعیت بسیار خوب گلزنی هم داشت که از دست رفت و او یک هت‌تریک شیرین را از دست داد. مشخص نیست اگر این مهاجم هلندی نبود یحیی می‌توانست با دست پر به تهران برگردد یا نه.

چهره ویژه هفته: رضا اسدی (تراکتور)

شاید بهترین جواب برای انتقاداتی که در مورد مشکلات بدنی رضا اسدی در پرسپولیس گفته می‌شد، زدن 3 گل در وقت‌های اضافه بازی باشد! رضا اسدی باز هم منجی قربان بردیف شد و با یک گل دقیقه (4+90)، یک پیروزی شیرین را برای تراکتور مقابل صنعت‌نفت آبادان رقم زد. حالا دیگر حریفان تراکتور بعد از دقیقه 90 بیش از هر زمان دیگری از این تیم می‌ترسند و حواس‌شان هست که در اسدی تایم غافلگیر نشوند. 3 امتیاز شیرین پاسخ رضا اسدی تا این‌جای کار به اعتماد بردیف بعد از تمام آن روزهای سخت و تلخ بوده است. اسدی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان با 4 شوت و 2 شوت در چارچوب رکورددار بود و به روزهایی که از مهاجمان تیمش هم خطرناک‌تر بود بازگشته است. 


ت ت
کدخبر: 109018 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها