هشدار جدی به مدیرعامل پرسپولیس ؛ پول لوکادیا را زودتر بدهید

عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس در واکنش به پرداخت حقوق یورگن لوکادیا می‌گوید: پرداختن پول یک بازیکن خارجی به دلار یا یورو کارسختی است اما نشدنی نیست.

هشدار جدی به مدیرعامل پرسپولیس ؛ پول لوکادیا را زودتر بدهید

به گزارش منیبان؛ این روزها اخباری مبنی بر تأخیر در پرداخت دستمزد یورگن لوکادیا بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری به گوش می‌رسد. عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: بر کسی پوشیده نیست که باشگاه پرسپولیس هم مثل اغلب باشگاه‌های ما با مشکلات تحریم و مسائل دیگر از جمله مسدود شدن حساب‌هایش مواجه شده است. پرداختن پول یک بازیکن خارجی به دلار یا یورو کارسختی است اما نشدنی نیست.

او ادامه می‌دهد: تجربه نشان داده که بازیکنان خارجی روی قرارداد خود بسیار حساس بوده و معمولا طوری با باشگاه‌های ایرانی قرارداد می‌بندند که حتی اگر بعد از دو بازی هم کشورمان را ترک کنند به پول قرارداد خود تمام و کمال برسند. یورگن لوکادیا هم از این قاعده مستثنی نیست. او تا به حال نشان داده مهاجم ششدانگ و حرفه ای است اما به نظر می‌رسد دو هفته ای است که تمرکز ندارد. احتمالا این موضوع بی ربط به پول قراردادش نباشد و بهتر است مسئولان باشگاه پول دستمزد او را پرداخت کنند.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس تأکید می‌کند: به هر حال اگر ما امروز دستمزد لوکادیا را پرداخت نکنیم مجبور می‌شویم مثل آنتونی استوکس یا بودیمیر و خیلی‌ها دیگر پس از شکایت به فیفا با غرامت و خسارت آن پرداخت کنیم. در واقع بازیکنان یا مربیان خارجی بالاخره پول قرارداد خود را به زور هم که شده از ما می‌گیرند بنابراین بهتر است به موقع پرداخت کنیم تا دچار مشکل نشویم. باز تأکید می‌کنم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای پرداخت دستمزد دلاری و یورویی خارجی‌های خود دچار مشکل هستند اما می‌توانند از سایر باشگاه‌ها از جمله سپاهان و فولاد استعلام بگیرند و ببینند راهکار آن چیست؟


ت ت
کدخبر: 114489 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها