رسول خطیبی مزد اعتمادش را گرفت

آتش بس خطیبی و مدافع مغضوب جواب داد

تراکتوری ها در آخرین دیدار خود قبل از اعزام به امارات، در تبریز امتیازات را با مس رفسنجان تقسیم کردند و درخشش هادی محمدی در قلب دفاع سرخ ها از نکات مهم این بازی بود.

آتش بس خطیبی و مدافع مغضوب جواب داد

به گزارش منیبان، محمدی که ابتدای فصل همراه با منصوریان راهی تبریز شد، در نیم فصل دوم و با آمدن رسول خطیبی جایی در ترکیب اصلی و حتی لیست هجده نفره این تیم نداشت. ظاهرا علاوه بر برخی اختلافات میان این دو، خطیبی اعتقادی هم به بازی محمدی نداشت و ابتدا بحث معاوضه او با شاهین توکلی به میان آمد که مخالفت منصوریان با جدایی توکلی و مخالفت محمدی با انتقال به اراک، این موضوع را منتفی کرد.

با منتفی شدن جذب دانشگر و وحید محمدزاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل، خطیبی در نهایت مجاب شد محمدی را حفظ کند. سرمربی تی تی ها که در بازی های گذشته حتی به قیمت استفاده از تیموری و بوحمدان در پست غیر تخصصی هم حاضر به استفاده از مدافع مغضوبش نشده بود، در نهایت مقابل مس رفسنجان به او اعتماد کرد.

محمدی که هفته ها از ترکیب اصلی دور بود، از فرصت پیش آمده در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا به خوبی استفاده کرد و با درخشش خود در قلب خط دفاعی، به خطیبی نشان داد می تواند روی او بیشتر حساب کند.


ت ت
کدخبر: 12491 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها