واکنش علی خطیر به حضورم در فدراسیون به عنوان معاون دبیرکل

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال درباره احتمال حضورش در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

واکنش علی خطیر به حضورم در فدراسیون به عنوان معاون دبیرکل

به گزارش منیبان، پس از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در دهم اسفند ۹۹، برخی رسانه ‌ها مدعی شدند که علی خطیر معاون اسبق باشگاه استقلال، به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال مشغول به کار خواهد شد. اتفاقی که صورت نگرفت و منصور قنبرزاده در شرایطی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. 

عزیزی خادم که به غیر از حضور در برنامه فوتبال برتر در مقابل محمد حسین میثاقی، هنوز نه کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و نه پاسخگوی سوالات رسانه ها در تمرین تیم ملی و یا جاهایی که صحبت کرده، بوده است، فعلا هیچ توضیحی درباره دلیل عدم همکاری با خطیر نداده است.

نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که علی خطیر نقش مهمی در تیم عزیزی خادم و پیروزی او داشت و می ‌توان به نوعی او را رئیس ستاد انتخاباتی عزیزی خادم معرفی کرد. 

معاون اسبق دبیرکل فدراسیون فوتبال و معاون اسبق باشگاه استقلال از حدود دو سال قبل که عزیزی خادم فعالیت های انتخاباتی ‌اش را شروع کرد، کنار او بود و در همه موارد به او مشاوره می داد. خطیر در همه موارد یعنی از مشاوره تا دیدارهایش با اعضای مجمع و فعالان فوتبال حضور داشت و برای گرفتن رای برای عزیزی خادم در کنار دیگر اعضای ستاد عزیزی خادم که برای رییس شدن او تلاش کردند نقش پررنگی داشت.

جالب اینجاست برنامه راهبردی عزیزی خادم برای اداره فدراسیون که نقش مهمی در پیروزی او در انتخابات داشت و برفا نام گرفته بود، توسط علی خطیر نوشته شده و در نگارش از آن از برنامه ۲۰ فدراسیون‌ موفق کشورهای پیشرفته فوتبال استفاده شده بود و عصاره آن برنامه ها بود. در هر حال همه می دانستند که در صورت پیروزی عزیزی خادم، علی خطیر دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهد شد و در چارت هم صحبت از همین بود.

در چنین شرایطی، سایت تابناک دیروز در گزارشی از احتمال بازگشت علی خطیر به فدراسیون فوتبال خبر داد. بر اساس این خبر، تابناک نوشته بود: خطیر که در دوران ریاست مهدی تاج، به عنوان معاون دبیرکل فدراسیون مشغول به کار بود، احتمالا با سمت معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون، به ساختمان خیابان شیخ بهایی شمالی برخواهد گشت.

تابناک در بخشی از گزارشش درباره خطیر، به این نکته اشاره کرده که او که با حکم کمیته اخلاق محروم شده بود، در حالی به دنبال بازگشت به فدراسیون فوتبال است که هیچ خبری درباره بخشش یا پایان محرومیت او منتشر نشده است.

معاون اسبق دبیرکل فدراسیون فوتبال و معاون اسبق باشگاه استقلال در واکنش به احتمال حضورش در فدراسیون فوتبال به فوتبالی گفت: به رغم پیشنهادهای مکرر رئیس محترم فدراسیون فوتبال، در این مقطع و در شرایط کنونی تصمیمی به فعالیت در فدراسیون فوتبال ندارم و برای این مجموعه و همچنین تیم ملی آرزوی موفقیت می‌ کنم.

خطیر درباره محرومیتش توسط کمیته اخلاق گفت: در آن زمان که برخی دوستان! مشغول پرونده سازی بودند و هیچ سند و مدرکی وجود نداشت، خبری درباره محرومیت من توسط کمیته اخلاق با دستور موقت منتشر شد اما طبق قانون کمیته اخلاق اگر ۲۲ روز پس از صدور دستور موقت صورتی که از سمت کمیته اخلاق شاهد پیگیری پرونده نباشیم، پرونده بسته می شود. این اتفاق درباره من و چندین نفر دیگر که شرایط مشابه هم داشته‌اند افتاده است. من هیچ محرومیتی ندارم.


ت ت
کدخبر: 12965 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها