یورگن کلوپ: نگران افت مانه نیستم؛ یکی از دلایل باخت های خانگیمان نبود هواداران است

مربی لیورپول با اشاره به این که بابت افت مهاجم تیمش نگران نیست، دلیل باخت های خانگی لیورپول را غیبت هواداران در ورزشگاه دانست.

یورگن کلوپ: نگران افت مانه نیستم؛ یکی از دلایل باخت های خانگیمان نبود هواداران است
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان و به نقل از گل، سادیو مانه، مهاجم لیورپول در مسابقات این فصل افت محسوسی داشته و در طول 27 بازی تنها 7 گل زده است و تنها سایه ای از مانه سال های قبل بوده است. آخرین باری که مانه در لیگ برتر گلزنی کرد به پیروزی لیورپول مقابل تاتنهام در ژانویه برمی گردد و در حال حاضر ستاره سنگالی 8 بازی است که گل نزده است. با این وجود،  یورگن کلوپ ، مربی سرخ ها می گوید که نگرانی بابت عملکرد اخیر سادیو مانه ندارد. مربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: همه می دانیم مانه چقدر خوب است و چه کارهایی برای تیم انجام داده است اما از نظر گلزنی در حال حاضر آمار خوبی ندارد و خودش هم از این موضوع باخبر است. بازیکنی با طرز فکر سادیو، همیشه می خواهد عملکردی فوق العاده داشته باشد اما او فعلا شرایط خوبی ندارد. هر مهاجمی در جهان با این شرایط آشنایی دارد. نگران شرایط او نیستم اما می دانم که این روزها در اوج قرار ندارد. این موضوع کاملا واضح است. روی آن کار می کنیم و تنها جوابی که در این مورد می توانم بدهم همین است.

مانه امروز چهلمین بازی فصلش را برای لیورپول انجام خواهد داد. از 188 بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، مانه در 171 بازی حاضر بوده است. تنها رابرتسون، واینالدوم و صلاح بیشتر از این بازیکن به میدان رفته اند. کلوپ در این باره نیز گفت:  در طول سه سال گذشته برنامه بازی ها برای بسیاری از بازیکنان فشرده بوده است. این شرایط برای مانه نیز صدق می کند ام به نظرم دلیل افت او این نیست. سادیو مشکل فیزیکی ندارد. همه ما گاهی اوقات نیاز به استراحت داریم و این موضوع واضح است. اگر برای مدتی گل نزنید، به عنوان مهاجم به فکر فرو می روید. 

 لیورپول در 6 بازی خانگی اخیرش شکست خورده است. کلوپ در این باره نیز گفت: یکی از دلایل اصلی این اتفاق نبود هواداران در ورزشگاه بوده است. شکی در این باره نیست. تیم های زیادی این مشکل را تجربه کرده اند. سوا از آن دلیل این که در مسابقات خانگی پیروز نمی شویم این است که به خوبی بازی نمی کنیم. حالا 6 بازی است که نتوانسته ایم پیروز شویم که روندی طولانی است و باید تغییرش دهیم اما این چیزی نیست که بتوانم در تمرین یا چیزی دیگر تغییرش دهم باید طرز فکری صحیح داشته باشیم. برای مدت زمانی طولانی هیچکس نمی توانست بگوید چرا انقدر در خانه قدرتمند هستیم و حالا هم توضیح دادن باخت هایمان آسان نیست اما دلیل اصلی عملرد ضعیفمان این است که هوادارانمان را نداریم. ما بدون هواداران هم توانستیم بازی های خوبی داشته باشیم و باید الان هم همین کار را بکنیم. می خواهیم تا جایی که در توانمان است بهترین نتیجه را در این فصل بگیریم.


ت ت
کدخبر: 13657 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها