اظهارات جنجالی رجبی برای سرمربیگری فولاد/ خواسته های نکونام حرفه ای بود

سرمربی موقت تیم فولاد می گوید این تیم برابر الهلال می توانست شگفتی‌ساز شود اما بدشانس بودند.

اظهارات جنجالی رجبی برای سرمربیگری فولاد/ خواسته های نکونام حرفه ای بود
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، حمید رضا رجبی امشب در فرودگاه اهواز پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: الهلال یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است و عنوان قهرمانی دارد. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و هزینه بسیار زیادی کرده است و به دنبال این بود تا تیم ما را با نتیجه پر گل ببرد.

 وی افزود: تیم ما با برنامه ریزی و تاکتیک هایی که داشت اجازه حمله به الهلال را نداد و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

سرمربی موقت تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند. تا حدودی بد شانس بودیم و شانس با ما یار نبود. می توانستیم شگفتی رقم بزنیم اما شرمنده شدیم و متاسفانه شکست خوردیم.

رجبی در خصوص موضوع استعفای جواد نکونام گفت: آقای نکونام فولاد را در چهار سال گذشته به شخصیتی رساند که در آسیا همه تیم ها روی فولاد حساب می کنند و حریف سرسختی به حساب می آید. معمولا خواسته های نکونام خواسته هایی حرفه ای برای تیم بود و غیر از این نبوده است.

وی افزود: اختلافاتی که میان نکونام و باشگاه به وجود آمد باعث شد که او نتواند تحمل کند و استعفا دهد.

رجبی در خصوص ادامه همکاری خود با فولاد خوزستان گفت: با من صحبت خاصی در خصوص ادامه همکاری نشده و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد. طبق صحبت هایی که شنیده ام باشگاه به دنبال چند گزینه برای سرمربیگری فولاد است و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.


ت ت
کدخبر: 141071 تاریخ انتشار
منبع ايسنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها