یحیی به یاد سلطان؛ پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم لیگ!

پرسپولیس در 30 دقیقه نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته است.

یحیی به یاد سلطان؛ پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم لیگ!

به گزارش منیبان، پرسپولیس با 3 پیروزی پیاپی از شرایط بحرانی خارج شد و با روحیه و انگیزه مضاعف چشم انتظار دربی است. این 3 برد یک وجه اشتراک داشت، گلزنی در نیمه اول. شاگردان یحیی گل‌محمدی در هر 3 بازی در نیمه اول گل زدند و در این مسابقات 3 گل در 30 دقیقه آغازین به ثمر رساندند.

پرسپولیس لیگ بیست و دوم تداعی‌کننده پرسپولیس دهه 60

پرسپولیس در این فصل بهترین عملکردش در 30 دقیقه ابتدایی بوده و بیش از هر بازه‌ای در این مقطع گل زده است. سرخپوشان 13 گل در این دقایق بازی زدند و از این نظر بهترین تیم لیگ هستند. پرسپولیس با 40 امتیاز صدرنشین جدول لیگ در 30 دقیقه اول بازی‌هاست. پرسپولیس با این عملکرد بیش از هر چیز هوادارانش را به یاد تیم رویایی دهه 60 می‌اندازد که در همان ابتدا تکلیف مسابقه را مشخص می‌کرد و به آغاز طوفانی مشهور بود. پرسپولیس در 30 دقیقه شروع بازی نه تنها گلزن‌تر است بلکه احتمال دریافت گل این تیم هم بیشتر است. از 13 گل خورده پرسپولیس، 5 گل تا قبل از دقیقه 30 بوده و این مقطع از دیدارهای پرسپولیس، بسیار ماجراجویانه دنبال می‌شود.

گلزنی در 30 دقیقه نخست کلید موفقیت پرسپولیس

پرسپولیس 13 گلی که در 30 دقیقه اول بازی زده را در 10 بازی وارد دروازه حریفان کرده و در 9 بازی از این 10 مسابقه به پیروزی رسیده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. پرسپولیس در 16 دیداری که در 30 دقیقه نخست گل نزده در 7 بازی برنده شده و احتمال کسب 3 امتیاز برای پرسپولیس در دیدارهای که تا دقیقه 30 گل زده بسیار بیشتر از زمانی بوده که در این دقایق توفیقی در گلزنی نداشته است. شاید بهترین راه امتیاز گرفتن از پرسپولیس، مقاومت در 30 دقیقه ابتدایی باشد. پرسپولیس تحت هدایت گل‌محمدی تنها یک‌بار و در بازی با آلومینیوم در لیگ بیستم، در دیداری که تا قبل از دقیقه 30 به گل رسید بازنده از زمین خارج شد.


ت ت
کدخبر: 149994 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها