نبرد حساس پرسپولیس با شجاع | یحیی در فکر خواباندن مچ بلان، پرسپولیس در فکر صعود

پرسپولیس در دومین دیدار مرحله‌ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید به مصاف الریان قطر برود، الریان که پس از حضور لورن بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن و با داشتن ستاره‌هایی چون شجاع خلیل‌زاده و یاسین براهیمی نتایج قابل‌قبولی را کسب کرده است.

نبرد حساس پرسپولیس با شجاع | یحیی در فکر خواباندن مچ بلان، پرسپولیس در فکر صعود

به گزارش منیبان، در حالی این تیم در مقابل  پرسپولیس  قرار می‌گیرد که بازی اول خود در مقابل گوای هند را با تساوی بدون گل به پایان رساند. پرسپولیس در صورت شکست الریان با ۶ امتیاز صدر نشینی خودرا حفظ کرده و با ایجاد اختلاف امتیاز مناسب به صعود از گروه نزدیک‌تر می‌شود‌. شجاع خلیل‌زاده که سابقه 31 بازی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، امشب کار سختی برابر تیم سابق خود دارد و جدال او با مهاجمان پرسپولیس و هم‌تیمی‌های سابق خود از اتفاقات ویژه‌ این مسابقه خواهد بود.

پرسپولیس در تاریخ خود ۳ بار به مصاف الریان رفته که حاصل آن ۱ برد، ۱ مساوی و ۱ باخت بوده‌است. سرخپوشان ابتدا در مرحله‌ گروهی جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۶ با ۲ گل خداد عزیزی توانستند الریان را ۲-۱ شکست دهند اما در مرحله‌ گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ در بازی رفت گروهی در قطر مقابل حریف خود ۳-۱ تن به شکست دادند و در بازی برگشت باوجود ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوان، به تساوی ۰-۰ رضایت دادند.مهدی طارمی ستاره‌ی این روزهای تیم پورتو در آن مسابقه یک ضربه‌ی پنالتی را از دست داد.

 سرخپوشان پس از بازی با الریان در دو بازی پیاپی مقابل گوای هند قرار خواهند گرفت، با وجود حاشیه های ایجاد شده برای پرسپولیس در هند و حساسیت نسبی این بازی، پرسپولیس با کسب دو برد متوالی می‌تواند صعود خود را قطعی کند. پرسپولیس پس از تجربه‌ سه نیمه‌نهایی و دو فینال در چهارسال اخیر، با روحیه و انگیزه زیاد، با کادر فنی خوب و تیمی پرمهره و باتجربه از مدعیان قهرمانی در فصل کنونی لیگ قهرمانان آسیا است.


ت ت
کدخبر: 15489 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها