ستاره لیگ بی خیال عشق کودکی اش نمی شود!

هافبک جوان گل‌گهر علاقه زیادی دارد تا بتواند در فصل آینده در جمع سرخ‌پوشان پایتخت حضور یابد.

ستاره لیگ بی خیال عشق کودکی اش نمی شود!

به گزارش منیبان، نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال ایران پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم، از فردا (شنبه) بیستم خردادماه آغاز به کار می‌کند. بدون‌شک با توجه به انگیزه بالای تیم‌های مدعی برای موفقیت در فصل جدید و در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فصل نقل‌وانتقالات جذابی در پیش است و اصلاح قوانین و اضافه شدن سهمیه جذب بازیکن خارجی هم می‌تواند بر کیفیت بازار نقل‌وانتقالات تاثیر بگذارد و هواداران فوتبال امیدوارند که تیم‌های مورد علاقه‌شان بتوانند در بازار تابستانه عمل موفقی داشته باشند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و البته تراکتور همواره تیم‌های فعال بازار تابستانه بوده‌اند و انتظار می‌رود که در نقل‌وانتقالات پیش‌رو هم آن‌ها فعالیت گسترده‌ای برای تقویت تیم خود داشته باشند. در این میان، سپاهان و تراکتور نسبت به سرخابی‌های پایتخت در وضعیت مناسب‌تری هستند و می‌توانند از فردا فعالیت خود را در بازار تابستانه آغاز کنند؛ این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که استقلال و پرسپولیس هنوز سرمربی‌شان در فصل جدید را به صورت رسمی نشناخته‌اند و همین موضوع می‌تواند باعث تاخیر ورود سرخابی‌ها به بازار نقل‌وانتقالات شود.

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان فوتبال ایران که سابقه حضور در رده‌های سنی تیم ایران را دارد و در عرصه باشگاهی هم در تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان عملکرد قابل‌توجهی داشت، فصل گذشته چهره ویژه بازار نقل‌وانتقالات بود و در شرایطی که گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای درباره آینده کاری او شکل گرفته بود، در نهایت با امضای قراردادی یک‌ساله او به جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی پیوست و در تیم گل‌گهر، شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. خدابنده‌لو در گل‌گهر هم روزهای پرنوسان اما موفقی را گذراند و حالا برای فصل جدید هم یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه محسوب می‌شود.

پاسخ منفی به درخواست سپاهانی‌ها

خدابنده‌لو در روزهای گذشته پیشنهادی برای حضور در تیم سپاهان دریافت کرد. ژوزه مورایس که در خط هافبک تیمش بازیکنانی مانند مسعود ریگی و یاسین سلمانی را در فهرست مازاد قرار داده، به دنبال هافبک 22 ساله تیم گل‌گهر است. مورایس از مدیران باشگاه سپاهان خواست تا با محمد خدابنده‌لو وارد مذاکره شوند که پیشنهاد اولیه برای این هافبک جوان ارسال شد.محمد خدابنده‌لو که بارها نسبت به موضوع علاقه‌اش به تیم پرسپولیس در رسانه‌ها صحبت کرده، در همان مذاکرات اولیه با مدیران باشگاه سپاهان به آن‌ها پاسخ منفی داده تا همچنان چهره ویژه بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بماند. او در فصل گذشته هم در شرایطی مشابه، چندین پیشنهاد مختلف را نپذیرفت و در نهایت ترجیح داد تا در گل‌گهر کارش را دنبال کند.

دوراهی سرنوشت‌ساز در مقابل «خدابنده‌لو»

هافبک 22 ساله فوتبال ایران علاقه زیادی به حضور در تیم پرسپولیس دارد. او که قراردادش با گل‌گهر به پایان رسیده و در نقش بازیکن آزاد در بازار تابستانه حضور دارد، چشم‌انتظار تعیین تکلیف کادر مدیریتی و البته فنی باشگاه پرسپولیس است تا بعد از این مسئله، نسبت به آینده کاری خود تصمیم بگیرد و تیم جدیدش را معرفی کند.خدابنده‌لو در صورت عدم دریافت پیشنهاد از تیم پرسپولیس، به دنبال آن است تا قراردادش را با گل‌گهر تمدید کند. در این میان گفته می‌شود که در صورت ابقای یحیی گل‌محمدی در نقش سرمربی تیم پرسپولیس، گل‌محمدی نظر مثبتی نسبت به جذب محمد خدابنده‌لو دارد که این اتفاق می‌تواند باعث انتقال قریب‌الوقوع این هافبک جوان به جمع سرخ‌پوشان پایتخت شود. البته که پرسپولیس در پست هافبک میانی بازیکنانی مانند کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی را در کنار سروش رفیعی دارد که در صورت جذب احتمالی خدابنده‌لو، احتمالاً یکی از این 4 بازیکن از تیم پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش‌رو جدا خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 159840 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها