اولین انتقادات جدی علیه ژاوی هرناندز در قطر

شکست تیم السد در دیدار برابر تیم النصر عربستان باعث شد تا بعد از مدت زمان زیادی، انتقاداتی توسط هواداران این تیم نسبت به سرمربی تیم قطری مطرح شود.

اولین انتقادات جدی علیه ژاوی هرناندز در قطر

به گزارش منیبان و به نقل از سایت الرایه قطر، بعد از باختی که السدی ها در دور دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان متحمل شدند، خشم زیادی از سوی هواداران به سمت این تیم و سرمربی آن به دلیل این شکست ناباورانه روانه شد، شکستی که می توان آن را غیرمنتظره ترین اتفاق برای این تیم نزد هواداران در سال های اخیر دانست. این شکست بعد از تساوی السدی ها در بازی اخیر برابر فولاد ایران اتفاق افتاد و همین نتایج ضعیف این تیم باعث شد تا هواداران قطری خشم خود را در سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت، خالی کنند. آنها معتقدند این شکست ها نشانی از تیم ملی قطر که آخرین قهرمان جام ملت های آسیا بود، ندارد.

این رسانه در ادامه می نویسد که هنوز فرصت برای السدی ها به پایان نرسیده و آنها زمان کافی برای جبران مافات دارند و به همین دلیل دسترسی به آرزوی های السد هنوز قطع نشده است و حالا همه چشم ها به ژاوی و قدرت رهبری او بر می گردد تا این تیم بتواند دوباره در مسیر پیروزی قرار بگیرد.

اشتباه در محاسبات، عدم اصلاح برخی اشتباهات بازیکنان و از دست رفتن تمرکز آنها، برنامه های نامتعادل برای خط حمله تا دفاع و ... همه انتقاداتی است که هواداران تیم السد قطر به آن اذعان داشتند و این البته اولین انتقادات جدی هواداران السد به ژاوی بود که قطعا پس از به دست نتایجی بهتر، آن نیز فروکش خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 16224 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها