پس از خروج الهلال از لیگ قهرمانان آسیا 2020

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت

پس از کنار گذاشتن الهلال عربستان از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 گویا این بار باید در انتظار کناره گیری یک تیم دیگر از این کشور باشیم، این بار تیم النصر عربستان نزدیک به اخراج از این بازی ها شده است

شوک به تیم عربستانی، کرونا این بار یقه النصر را گرفت

به گزارش منیبان، در حالی که سه گروه از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2021 در کشور عربستان برگزار می شود، انتظار می رفت تیم های عربستانی حاضر در این بازی ها از مصونیت بیشتری جهت ابتلا به بیماری کرونا برخوردار باشند و البته رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل تری در دستور کار خود قرار دهند اما باز هم از باشگاه النصر و رسانه رسمی این باشگاه خبر رسید تیم النصر عربستان حالا در آخرین آزمایشی که به انجام رسانده است 9 عضو کرونایی را در کاروان خود به همراه دارند. این در حالیست که پیش از این خبری مبنی بر ابتلای سه بازیکن این تیم به کرونا منتشر شده بود اما حالا این باشگاه اقدام به معرفی بیشتری از مبتلایان به کرونا در کاروان خود کرده است.

برد جونز، فراز البریکان، عبدالرحمن العبید، اسامه الخلف، عبدالعزیر علاوی نام پنج بازیکن تیم النصر است که مبتلا به کرونا شده اند و تا پایان مرحله گروهی حق همراهی تیم شان را ندارند. این 5 بازیکن به همراه محمد منان مترجم باشگاه، عبدالله قشعمی عضو تیم فیزیوتراپی، ادریس علی تدارکاتچی تیم و بغدان پزشک النصر 9 نفری هستند که باید به دلیل ابتدا به ویروس کرونا نسبت به ترک اردوی این تیم و حضور در قرنطینه اقدام کنند.

در جریان رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 تیم الهلال عربستان با شرایطی مشابه با دارا بودن بیش از 10 بازیکن کرونایی مجبور به کناره گیری از رقابت ها ش، البته الهلالی ها مایل به انجام این کار نبودند. آنها حتی می خواستند با 11 بازیکن به میدان بروند اما کنفدراسیون الهلال را از لیگ قهرمانان 2020 کنار گذاشت.


ت ت
کدخبر: 16244 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها