تیمی که ناگهان پرستاره شد؛ ساکت در سکوت به دنبال شگفتی تازه

با جذب سجاد شهباززاده، شمار خریدهای تابستانی مس رفسنجان به عدد 8 رسید.

تیمی که ناگهان پرستاره شد؛ ساکت در سکوت به دنبال شگفتی تازه

به گزارش منیبان؛ مس رفسنجان با وجود آنکه در زمینه انتخاب سرمربی جدید دیر عمل کرد و مسی‌ها چشم‌انتظار پاسخ محمد ربیعی بودند تا سپس گزینه نهایی خود را انتخاب کنند، اما در بازار تابستانه آن‌ها توانسته‌اند مطابق خواسته‌های سرمربی جدیدشان عملکرد خوبی را داشته باشند. ساکت الهامی بعد از آنکه در تراکتور تبریز و نساجی مازندران موفق به کسب جام شد و بهترین رتبه هوادار در لیگ برتر را به‌ثبت رساند، حالا به دنبال آن است تا در رفسنجان با مس بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.الهامی بعد از پذیرش سمت سرمربیگری مس رفسنجان، درخواست خانه‌تکانی داد و نگاهی به فهرست ورودی‌ها و خروجی‌های مس رفسنجان در بازار تابستانه نشان می‌دهد که خواسته سرمربی نارنجی‌پوشان اجرایی شده و مسی‌ها نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری را در فهرست خود داشته‌اند؛ به‌طوری‌که 8 بازیکن جدید به جمع بازیکنان مس رفسنجان اضافه شده‌اند و در نقطه مقابل، 9 بازیکن از جمع نارنجی‌پوشان جدا شده‌اند تا یکی از فعال‌ترین و پرتحرک‌ترین تیم‌های بازار تابستانه، مس رفسنجان باشد.

خط دفاعی مستحکم و باتجربه

حامد لک و داوود نوشی‌صوفیانی که فصل گذشته عملکرد چشمگیری در خط دروازه مس رفسنجان داشتند، در لیگ بیست‌وسوم هم در جمع شاگردان ساکت الهامی قرار است کار خود را دنبال کنند. در قلب خط دفاعی، رامتین سلیمان‌زاده در کنار محمد نژادمهدی و مجید نصیری گزینه‌های حضور در قلب خط دفاعی مس رفسنجان هستند و حسن جعفری و هومن ربیع‌زاده در کنار میثم تیموری، مهدی ترکمان و البته علی عدنان هم برای حضور در سمت راست‌وچپ خط دفاعی مس در دسترس ساکت الهامی هستند.

مهره‌های سرشناس در خط هافبک

فرشید باقری در کنار مهرداد رضایی بازیکنانی هستند که از فصل گذشته در جمع شاگردان ساکت الهامی ماندنی شده‌اند. نیما انتظاری و محمد خدابنده‌لو دو هافبک تازه‌وارد مس رفسنجان محسوب می‌شوند و محسن آذرباد و علی‌اصغر اعرابی هم جزو دیگر هافبک‌های تیم رفسنجانی هستند که کاپیتانی نارنجی‌پوشان به مانند فصول گذشته برعهده آذرباد است؛ ستاره‌ای که در بازی‌های پیش‌فصل هم عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت و حالا امیدوار به درخشش در لیگ بیست‌وسوم است.

مثلث جذابِ خط آتش مس

ساکت الهامی در خط حمله تیمش خانه‌تکانی چشمگیری انجام داده و بعد از جدایی لوسیانو پریرا و گادوین منشا، گفته می‌شود که امید لطیفی هم در مسیر جدایی از جمع نارنجی‌پوشان قرار دارد. در نقطه مقابل، حسین مهربان در کنار آروین کالمرزی و سجاد شهباززاده 3 خرید تازه مسی‌ها برای تقویت خط حمله تیم‌شان هستند تا با سیمایی متفاوت نسبت به فصل گذشته، خط حمله نارنجی‌پوشان چینش شود. البته که در کنار این 3 بازیکن تازه‌وارد، محمدمهدی محبی که اخیراً توانست در دیدار دوستانه با پرسپولیس گلزنی کند هم در دسترس ساکت الهامی است تا تیمی پرمهره و البته پرستاره در اختیار این سرمربی باتجربه برای حضور در لیگ بیست‌وسوم باشد. الهامی در نخستین تجربه حضورش روی نیمکت مس رفسنجان باید تیمش را روز جمعه سیزدهم مردادماه در دیدار مقابل هوادار تهران، تیم فصل گذشته خود به میدان بفرستد!


ت ت
کدخبر: 168664 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها