استقلال؛ الاهلی را ببر و صعود کن

بامداد چهارشنبه تیم های استقلال و الاهلی عربستان مجددا به مصاف هم خواهند رفت

استقلال؛ الاهلی را ببر و صعود کن

به گزارش منیبان، تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان باید بازی برگشت خود در چارچوب رقابت های دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند.

اطلاعات بازی

تورنمنت:  لیگ قهرمانان آسیا 2021 - بازی چهارم مرحله گروهی

بازی: الاهلی عربستان - استقلال ایران

تاریخ:  چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 / 28 آوریل 2021

زمان:  ساعت 00:45 به وقت ایران

مکان:  عربستان - جده - زمین شماره 2 ورزشگاه ملک عبدالله

پیش بازی

- استقلال تهران تا اینجای مسابقات موفق شده از 4 دیدار خود 7 امتیاز کسب کند و در رتبه دوم جدول گروه قرار دارد.

- آبی های تهرانی تا اینجای مسابقات 13 بار دروازه حریفان را باز کردند و از این حیث هیچ تیمی بهتر از استقلال کار نکرده اما شاگردان فرهاد مجیدی 8 گل هم دریافت کردند.

- در سمت دیگر تیم الاهلی عربستان هم دقیقا هم امتیاز استقلال است و با 7 امتیاز و به دلیل شکست در بازی رفت مقابل استقلال فعلا در جایگاه سوم قرار دارد.

-  الاهلی هم 8 بار دروازه حریفان را باز کرده و 7 گل هم دریافت کرده است.

- این بازی بسیار حساس خواهد بود و اگر استقلالی ها مقابل الاهلی پیروز شوند، صعودشان به مرحله بعدی تقریبا قطعی خواهد شد. با این حال اگر آبی ها مقابل الاهلی مساوی هم بگیرند، بازی آخر آن ها برابر الشرطه است و شاگردان فرهاد مجیدی دست بالا را دارند و صعود کار سختی به نظر نمی رسد با این استقلالی ها نباید کار صعود را به روز آخر بکشانند و در همین بازی کار را تمام کنند.

- فرهاد مجیدی برای این بازی شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و محمد نادری هم به احتمال زیاد به این دیدار نمی رسد.

- ابهاماتی در مورد سیستم استقلال وجود دارد و هنوز مشخص نیست آبی ها باز هم با سه مهاجم راهی زمین خواهند شد یا یکی از میان مهاجمان استقلال نیمکت نشین خواهد شد.

- ابهام دیگر در مورد میانه زمین است، جایی که مجیدی ترجیح داد در بازی قبلی از مهدی مهدی پور به جای مسعود ریگی استفاده کرده و او را نیمکت نشین کند. مشخص نیست تصمیم مجیدی برای این دیدار چه کسی خواهد بود.

جدول گروه C رقابت ها

تقابل های دو تیم


ت ت
کدخبر: 17629 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها