مخاطب صحبتهای جنجالی رحمتی چه کسی بود؟

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان بابت قوانین نقل و انتقالاتی جدید که این فصل اعمال شده، ابراز نارضایتی کرد.

مخاطب صحبتهای جنجالی رحمتی چه کسی بود؟

به گزارش منیبان، قسمتی از صحبت‌های سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی برابر ملوان به مشکلات نقل و انتقالاتی فصل اخیر مربوط می‌شد. رحمتی در قسمتی از صحبت‌های خود مشکلات لیگ برتر را محدود به تعطیلی‌ها ندانست و بابت حذف سهمیه زیر ۲۵ سال گلایه کرد: «ما مشکلات زیادی در لیگ داریم و همه سعی می‌کنند آن چیزی که به نفعشان است را استفاده کنند. روز اول قانون واقعاً خنده‌داری گذاشتند و سهمیه زیر 25 سال را برداشتند و بازیکن زیر 23 سال اضافه کردند ولی بازیکن بزرگسال به بازی‌های آسیایی هانگژو بردند.»

وی ادامه داد: «ما کدام تصمیمتان را باور کنیم؟ شما اول ببینید با خودتان چند چندید، بعد تکلیف ما را روشن کنید. ما را در لیگ قهرمانان آسیا تضعیف کردند. آقایان خطیر، داوران و کریم‌زاده سهمیه زیر 23 سال فصل قبل نساجی بودند. اینها باید وارد لیست زیر 25 سال می‌شدند ولی آمدند و سهمیه بزرگسال ما را پر کردند.»

ادامه صحبت‌های رحمتی جالب‌تر است؛ جایی که به نظر می‌رسد وی به شخص خاصی کنایه می‌زند: «آقایان تا تیمشان به مشکل خورد، دو تا بند و تبصره را جابجا کردند، تیم خودشان را بستند و الآن نیز همه سکوت کرده‌اند. فقط تیم ما تضعیف شده و حق تیم نساجی و مردم قائمشهر به عنوان نماینده ایران در آسیا تضییع شده است.»باتوجه به حضور نصیرزاده در کارگروه نقل و انتقالاتی در ابتدای کار و تغییر قانون مربوط به جذب بازیکنان خارجی با ایجاد یک تبصره که به نفع تراکتور شد و این تیم توانست بدون اینکه محمد نادری بازیکن خارجی محسوب شود، وی را جذب کند؛ به نظر می‌رسد مخاطب کنایه رحمتی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تی‌تی‌ها باشد.


ت ت
کدخبر: 180509 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها