آقای فکری؛ حرف های سیاوش یزدانی و رشید مظاهری را شنیدی؟

به نظر می رسد سرمربی استقلال نسبت به رسانه ها بیش از حد بدبین شده و این موضوعی است که می تواند در نهایت به خودش و باشگاه استقلال آسیب بزند

آقای فکری؛ حرف های سیاوش یزدانی و رشید مظاهری را شنیدی؟

به گزارش منیبان، سایت طرفداری نوشت: محمود فکری امروز در واکنش به یک سوال، پاسخ تندی به خبرنگاری داد که پرسیده بود بهتر نیست رابطه اش را با برخی بازیکنان استقلال بهتر کند؟

به گزارش طرفداری، امروز مطابق معمول خبرنگاران جلوی در باشگاه استقلال بودند تا ملاقات سرمربی آبی ها با مدیرعامل باشگاه را پوشش بدهند و در این بین محمود فکری در پایان این نشست به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه پاسخ مثبت داد.

اما در جریان این مصاحبه سوال یکی از خبرنگاران محمود فکری را حسابی به هم ریخت، جایی که از او سوال شد بهتر نیست روابطش را با بعضی از بازیکنان بهتر کند که سرمربی استقلال به این شکل به آن پاسخ داد:

 این صحبت بیشتر می تواند ساخته ذهن شما دوستان باشد. اصلا چنین چیزی نبوده است که ما بخواهیم تکذیبش کنیم. شما و برخی از دوستان‌تان کارتان را خوب بلدید. از هواداران می‌خواهم به این شایعات و دروغ‌ها توجهی نکنند. این‌ها افرادی هستند که هر روز یک مساله درست می‌کنند و خوبِ استقلال را نمی خواهند.

اینکه خبرنگار با توجه به نحوه خروج وریا غفوری از زمین و انتقادهای ظریف مدافع و دروازه بان استقلال در میکسدزون چنین سوالی بپرسد عجیب نیست اما این که فکری نسبت به سوال یک رسانه این طور واکنش نشان می دهد احتمالا دو دلیل بیشتر نمی تواند داشته باشد؛ اول اینکه مصاحبه شب گذشته سیاوش یزدانی و رشید مظاهری را ندیده باشد یا اینکه عده ای آن قدر به او از رسانه ها بد بگویند که نسبت به رسانه گارد بیمورد داشته باشد.

سیاوش یزدانی: مشکل با کادرفنی و مدیریت من را از شرایط بازی دور کرد

حتی اگر باور کنیم مشکل وریا غفوری که به نیمکت دستور تعویض خودش را داد با کادرفنی استقلال نبوده و او از جای دیگری عصبی بوده و حرص خود را سر نیمکت خالی کرده، باز هم نمی توان انتقاد سیاوش یزدانی و رشید مظاهری را نادیده گرفت. همین شب گذشته بود که سیاوش یزدانی لابه لای انتقاد از مدیران باشگاه، دلیل نیمکت نشینی اش در بازی های اخیر را اختلاف با کادر فنی دانست و خیلی واضح به خبرنگاران گفت:

 مصدوم نبودم و به این دلیل که با مدیریت و کادر فنی مشکل داشتم، بازی نمی کردم. از هفته هفتم می توانستم بازی کنم ولی یک سری مشکلات با کادر فنی و مدیریت برایم پیش آمد و من را از شرایط بازی دور کرد.

رشید مظاهری: تفکرات فکری نسبت به دروازه بان ها سنگین است

و البته رشید مظاهری هم با انتقادی فنی و ظریف از جا به جایی دروازه بان اصلی و نیمکت نشین استقلال در صورت شکست تیم، اعلام کرد؛ روشی که فکری از دروازه بان های استقلال استفاده می کند هم به من و هم به سیدحسین حسینی آسیب می زند. دروازه بان استقلال در جمع خبرنگاران گفت:

 چیزی در دلم است که باید بگویم. تفکرات محمود فکری نسبت به دروازه بان ها کمی سنگین است. فکر می کنم با این شرایط فشار روی دروازه بان ها، چه من و چه حسینی زیاد می شود.

حالا خبرنگار حق ندارد با خواندن این دو مصاحبه از فکری بپرسد آیا بهتر نیست رابطه تان را با برخی بازیکنان بهتر کنید؟ واقعا پرسیدن این سوال به معنی دشمنی با استقلال است؟ 

اشتباه نشود، خبرنگار طرفداری امروز مقابل باشگاه استقلال حضور نداشت. از همان روزی که فدراسیون فوتبال از خبرنگاران خواست به خاطر شرایط کرونا از تجمع مقابل باشگاه ها و سازمان لیگ و فدراسیون خودداری کنند، رسانه طرفداری حتی یک روز هم خبرنگاری مقابل هیچ یک از دو باشگاه سرخابی نداشت و این چند سطر نوشته دفاع از خبرنگار طرفداری نیست. آن پرسش را خبرنگار دیگری از فکری پرسید.

به نظر می رسد این فکری است که باید مشکل خود با بازیکنان استقلال را در درون خانواده حل کند تا کار به میکسدزون و فضای عمومی کشیده نشود وگرنه سوال یک خبرنگار نه به معنای دشمنی با سرمربی استقلال است و نه دلیل دیگری دارد، وظیفه یک خبرنگار روشنگری در مورد مسائل مختلف است. 

فقط امیدواریم حرکت بعدی باشگاه ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال نباشد. این کار فقط پاک کردن صورت مساله است. محمود فکری که استقلال را در صدر جدول حفظ کرده، خیلی راحت می تواند خصوصی یا عمومی با شاگردانش حرف بزند و دلخوری های آنها را رفع و رجوع کند. این ذهنیت که همه با استقلال دشمن هستند و همه می خواهند برای استقلال داستان درست کنند، واقعا به فکری و تیمش آسیب می زند.


ت ت
کدخبر: 1844 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar حمیدرضا

      بایدقبول کنیم که بد مطرح کرده سؤالش رو! ایشون احتمال دادن مشکلی وجود داره پس باید میپرسیدن که آیا مشکلی وجود داره که بازیکن اینطور میگه؟ خیلی سخته که نوع سوال کردن یک خبرنگار باید شیطنت آمیز باشه؟ هوادارا هم میتونن براساس نوع سوالاتی که رسانه ها میپرسن بگن که بهتر نیست رسانه‌ها شیطنت و توطئه علیه استقلال رو کنار بذارن؟

      11
    • avatar عباس احمدی

      سلام این چند سال اخبار را از این سایت مطالعه میکنم تقریبا یکجانبه فقط برای استقلال حاشیه سازی میکنید 😊😊

      12
    • avatar سعید

      هدف این سایت تخریب استقلاله و لاغیر

      14
    • avatar .....

      دقیقاً همینطوره همه میخوان به ما و تیممون ضربه بزنند.

      15
    • avatar محسن

      اهای مردم وهواداران فکری درحدباشگاه بزرگ استقلال نیست ادبیات ومنطق حرف زدن ندارد سرمربی استقلال باید اسوه والگو باشد نه فردی نپخته وبی منطق و جنجالی .خواهشا پخش کنید

      19
    • avatar مهدی

      دوستان اهل رسانه...اینکه دنبال منافع خودتون باشید کاملا خواسته ی برحقی است اما اینکه اینقد حاشیه درست کنید که اعصاب همه رو به هم بریزید و فقط از آب گل آلد ماهی بگیرید کار خیلی زشتیه...ای کاش قبل از اینکه دنبال حواشی بگردین به وجدانتون رجوع میکردین و یادتون باشه همین نون میاد سر سفره زن و فرزندتون...به بامعرفتهارسانه بر نخوره...

      7
    • avatar سعید

      اقای فکری استقلال لقمه بزرگیه برای تو، تو گلوت گیر میکنه

      10
    • avatar ناشناس

      لعنتی ها دست از سر استقلال بردارید.

      12
    • avatar سهند

      با احترام به تمام بازیکنان استقلال وسرمربیش.
      اول اینکه اشکال محمود فکری رک حرف زدنش هست ولی بنظرم استقلال نیاز به یک همچین مربی داشت. تیمی که چندساله با نازوادا نتونسته نتیجه بگیره بهتره همچین مربی ای بیاد بالا سرش.درمورد وریا هم فقط یک جمله میتونم بگم اینکه فقط کافیه با سید جلال مقایسه کنید تا بفهمید یک کاپیتان باید چه شخصیت وهویتی برای تیم داشته باشه.سید جلال چندین بازی روی نیمکت بود ولی بی احترامی نکرد والان هم جوری بازی میکنه آدم حس میکنه 20 سالشه.

      16
    • avatar عزیزی

      آقای فکری در توهمات خودش غرق شده واصلا حواسش نیست چی میگه.خدا شفاش بده.

      11
    • avatar الی

      اخه چرا دنبال حواشی و حاشیه و خبرهای کذب هستید بسه دیگه واقعا خجالت داره یکم هم از تیم سوگلی تون حاشیه و کذب بگید واقعا برای شما متاسفیم که با نابود کردن تیم های دیگه میخواید نتیجه بگیرید استقلال تا ابد استقلال و بدرخواهش صد هزار بار لعنت سرتون تو لاک خودتون باشه بسه دیگه خجالت اور انقدر تبیعیض

      9
    • avatar خسرو دلسوز ا

      اقای فکری بجای درافتادن باپرسپولیس و... بازی به فکر ارتقاع کیفی فنی تیمتان باشید اگر چه بیشتروبهتر ازاین نمیدانید
      ازکوزه همان تراود که دراوست

      12
    • avatar وطن دوست

      من بعنوان یک هوادار نمیدانم چه بگویم ففط میدانم که هروقت اسققلال سروسامان میگبرد باپرداخت نکردن طلب بازیکنان به هم ریختن کادر مدیریت وحجمه های بی مورد استقلال را به نفع تیم دیگری زمین گیر میکنند

      9
    • avatar ناشناس

      بابا فکری در حد واندازه تیم استقلال نیست

      9
    • avatar ناشناس

      رسانه وابسته به تیم رقیبه می خواهندبرای استقلال حاشیه درست کنن

      8
    • avatar ایران

      این‌سایت‌پرپولیسی

      7
    • avatar بهناز

      باتشکر ازآقای فکری وقبول تبعبضهایی که وجودداره ولی پیشنهادمی کنم ایشون صبورتروآینده نگرترباشند وبه جریانهایی که قصد ضربه زدن به تیم استقلال رادارند فرصت عرض اندام ندهد ودررفع مرتفع کردن مشکلات ونقاط ضعف تیم باشندتابه امیدخداکماکان استقلال ورصدربدرخشه

      5
    • avatar ناشناس

      طفلی استقلال چقدردشمن داره، یعنی زمین وزمان دست بکارشدن واسه زمین زدن یه تیم زمین خورده، ازدیروزتاامروزخبررسیده ترامپ هم دست بکارشده وچندین اتاق فکرواسه استقلال درست کرده تازمینش بزنن، حالارئیس جمهوراوگاندا وپادشاه عربستان ومدیرومسئولهای دیگرکشورهابماند، طفلی هوادارهای استقلال که توهمات محمودفکری روقرقره میکنن، اقای فکری شماازخدابخواه ماپرسپولیسیهاهم دعامیکنیم دراستقلال بمونی و...

      17
    • avatar عرفان

      فقط. فقط. بازیکن. خوب بیار ین. و با تجربه برای اسیا و قهرمانی هافک فقط

      2
    • avatar مجید

      من به عنوان یه پرسپولیسی میگم این مربی شخصیت مربی گری نداره ودر حد استقلال نی واین که الان تیم استقلال صدر جدوله برا تفکرات این مربی نی برا همین قد غیرتیه که بازیکنا تو زمین میزارن ولی بهتون قول میدم نیم فصل دوم تیمو از هم میپاشونه و بازیکنان به جون هم میفتن دوباره همون اشو همون کاسه

      1
    • avatar قادری

      متاسفانه بااین تفکرات وعدم تاکتیک امسال هم دستمان از جام کوتاه میمونه. جدای اینکه اقای فکری تاکتیک نداره اقتدار هم نداره بااین وضع پیش بریم صدر جدول که هیچ خدای نکرده کسب سهمیه هم سخت میشه

      1
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها