پرسپولیس مدیون بیرانوند شد

علیرضا بیرانوند اگرچه یک گل از استقلال تاجیکستان خورد اما حداقل 3 بار دروازه پرسپولیس را نجات داد و نگذاشت تیمش شکست بخورد.

پرسپولیس مدیون بیرانوند شد

به گزارش منیبان؛ بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل دقیقه 29 مهدی ترابی را سبای در دقیقه 74 جبران کرد. پرسپولیس در حالی با این تساوی متوقف شد که در نیمه اول نمایش بهتری داشت. اما در نیمه دوم به شکلی عجیبب افت کرد و چند موقعیت گل هم به حریف داد اما درخشش علیرضا بیرانوند اجازه نداد استقلال تاجیکستان به گل‌های بیشتری برسد.البته در نیمه اول هم بیرانوند یک نجات دروازه خوب داشت و اشتباه خودش در خروج از دروازه را با یک واکنش دیدنی جبران کرد.

اما شاهکار اصلی او در نیمه دوم رقم خورد. در دقیقه 54 سانتر بازیکن استقلال روی خط 6 قدم به هم‌تیمی‌ِ او رسید. در این لحظه اشتباه مدافعان پرسپولیس در جاگیری باعث شد بییرانوند با مهاجم حریف تک‌به‌تک شود. اما بیرانوند به شکلی باور نکردنی ضربه سر محکم او را از فاصله‌‌ای بسیار نزدیک مهار کرد. واکنش بیرانوند در این صحنه به قدری جالب بود که جواد خیابانی را به یاد سیو ضربه سر ژاوی بازیکن السد در بازی چند سال پیش پرسپولیس و السد در تهران انداخت.ضعف خط دفاع پرسپولیس بالاخره کار دست این تیم داد و سبای در دقیقه 74 در یک موقعیت تک به تک که مشکوک به آفساید هم بود گل استقلال تاجیکستان را زد. این پایان کار نبود و بیرانوند در دقیقه 78 یک بار دیگر در یک موقعیت تک‌به‌تک دروازه پرسپولیس را نجات داد. شاید اگر بیرو نبود پرسپولیس در بازی امروز مقابل استقلال تاجیکستان شکست می‌خورد اما در آن سو دروازه‌بان استقلال تاجیکستان روز نسبتا آرامی را داشت و مهاجمان پرسپولیس خیلی او را به واکنش وا نداشتند.


ت ت
کدخبر: 185794 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها