دوئل مرگ‌وزندگی برای تراکتور در تبریز؛ نبرد سرمربیان لالیگایی و 3 امتیازی واجب‌تر از نانِ شب

تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برگزارکننده یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر به شمار می‌روند.

دوئل مرگ‌وزندگی برای تراکتور در تبریز؛ نبرد سرمربیان لالیگایی و 3 امتیازی واجب‌تر از نانِ شب

به گزارش منیبان؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به‌واسطه معوق‌شدن دوئل پرسپولیس تهران - نساجی مازندران، حدود 40 روز به طول می‌انجامد تا به نقطه پایان کار خود برسد. با این وجود، 7 مسابقه از 8 دیدار این هفته از رقابت‌ها قرار است در بازه زمانی 3 روزه برگزار شود که نخستین مصاف هفته روز گذشته در اهواز میان استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد و حالا در ادامه رقابت‌ها، امروز (جمعه) و فردا (شنبه) قرار است 6 مسابقه دیگر به انجام برسد که در یکی از مهم‌ترین رویارویی‌های هفته، تراکتور تبریز در خانه پذیرای فولاد خوزستان خواهد بود.تراکتور یکی از پرنوسان‌ترین تیم‌های لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود و نگاهی به کارنامه سرخ‌پوشان تبریزی در فصل جدید لیگ برتر به خوبی این موضوع را اثبات می‌کند. شاگردان پاکو خمس در 10 مسابقه‌ای که در فصل جدید به میدان رفته‌اند، 5 بار پیروز شده‌اند و 5 بار هم با شکست از زمین مسابقه بیرون آمده‌اند و جالب آنکه هیچ تساوی‌ای در کارنامه تراکتوری‌ها به چشم نمی‌آید. سرخ‌ها بعد از پذیرش شکست مقابل استقلال، حالا در اندیشه جبران‌مافات هستند و در خانه امید دارند بتوانند برابر فولاد به پیروزی برسند تا به جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی صعود کنند. مطمئنا پذیرش چهارمین شکست در 5 بازی اخیر می‌تواند بیش از پیش جایگاه پاکو خمس روی نیمکت تراکتور را متزلزل کند و همین مسئله باعث شده تا سرخ‌پوشان تبریزی با همه توان در اندیشه کسب 3 امتیاز مسابقه خانگی فردا باشند.

فولادی‌ها هم با هدایت خوان ایگناسیو مارتینس 3 برد را تجربه کرده‌اند و 2 شکست هم در کارنامه این سرمربی اسپانیایی در دوران حضورش در فوتبال ایران به چشم می‌آید. شاگردان مارتنیس بعد از برد جنجالی مقابل آلومینیوم اراک، در حالی به تبریز سفر کرده‌اند که امید دارند بتوانند تراکتور را در خانه خود از پیش بردارند و با کسب 3 امتیاز این مسابقه حساس، خود را به جمع تیم‌های میانه جدول نزدیک کنند. رویارویی پاکو خمس و خوان ایگناسیو مارتینس به عنوان 2 سرمربی اسپانیایی و 2 سرمربی باتجربه کار در لالیگای اسپانیا از جذابیت‌های مضاعف دوئل تراکتور تبریز و فولاد خوزستان محسوب می‌شود.

=قرمزپوشان اهوازی در 5 رویارویی اخیرشان با تراکتور، عملکرد بهتری را از خود به جای گذاشته‌اند؛ به‌طوری‌که 2 برد در کارنامه فولاد دیده می‌شود و 2 بار هم نبردهای میان طرفین در طول 5 مسابقه اخیر مساوی شده است. جالب آنکه آخرین رویارویی دو تیم را تراکتوری‌ها به سود خود به پایان برده‌اند تا در مجموع 5 رویارویی قبلی، تنها یک برد در کارنامه سرخ‌پوشان تبریزی به چشم آید. با توجه به حساسیت‌های دوئل تراکتور تبریز و فولاد خوزستان، یکی از باتجربه‌ترین داوران فوتبال ایران برای قضاوت این مسابقه انتخاب شده و قرار است اشکان خورشیدی، نبرد شاگردان پاکو خمس و خوان ایگناسیو مارتینس را که از ساعت 15 فردا (شنبه) چهارم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد، قضاوت کند.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم‌آذر، صفا هادی، مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد و مهدی عبدی

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، لوکاس کاندیدو، سینا مریدی، محمد علی‌نژاد، سعید واسعی و ساسان انصاری

=


ت ت
کدخبر: 188548 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها