سریال ادامه‌دار کسر قراردادها در اردوی استقلال؛ سرانجام نیمکتِ آبی‌ها تکمیل می‌شود؟

به نظر می‌آید که تا پیش از برگزاری دوئل ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران، مشکل صدور کارت فعالیت 4 عضو کادرفنی آبی‌ها برطرف خواهد شد.

سریال ادامه‌دار کسر قراردادها در اردوی استقلال؛ سرانجام نیمکتِ آبی‌ها تکمیل می‌شود؟

به گزارش منیبان، مسئولان باشگاه استقلال برای مدیریت سقف بودجه خود سیاست ویژه‌ای را در پیش گرفته‌اند و امیدوارند بتوانند با تعامل شکل گرفته میان مدیریت باشگاه با کادرفنی و بازیکنان، هم از خطر کسر امتیاز بگریزند و هم اینکه بتوانند کارت فعالیت تمامی بازیکنان و مربیان باشگاه را از سازمان لیگ دریافت کنند. در حالی‌که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال کسر امتیاز از آبی‌ها به گوش می‌رسید و در هفته گذشته، پرونده فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال از سوی کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی به کمیته انضباطی ارجاع شد، همچنان سریال کسر قراردادها در اردوی آبی‌ها ادامه دارد.مدیران آبی‌پوش که به تازگی توانستند بعد از تعامل شکل گرفته میان اعضای تیم با باشگاه، کارت بازی گوستاوو بلانکو را دریافت کنند و سرانجام طلسم عدم حضور این مهاجم آرژانتینی در فهرست آبی‌ها شکسته شد و توانست خیلی زود در قامت یک مهاجم گلزن خود را در ترکیب آبی‌ها نشان بدهد، حالا به دنبال آن هستند تا بتوانند کادرفنی جواد نکونام را تکمیل کنند. استقلالی‌ها معتقدند که تخلفی در زمینه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی انجام نداده‌اند و رعایت تمامی بندهای قوانین جدید نقل‌وانتقالات بوده که باعث شده تا آن‌ها تا پایان هفته دهم نتوانند کارت فعالیت تمامی اعضای تیم خود را از سازمان لیگ دریافت کنند!

سرگردانی 4 یارِ محبوب نکونام روی سکوها!

مهدی هاشمی‌نسب، یوسو سسما، آنتونیو سسما و سعید اکبری، 3 مربی و مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، چهره‌هایی هستند که هنوز کارت فعالیت خود را دریافت نکرده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها در دیدارهای قبلی سکونشین باشند و نتوانند از روی نیمکت مسابقه تیم مورد علاقه خود را تماشا کنند و در صورت گره‌خوردن بازی، جواد نکونام بتواند در کنار زمین از حضور آن‌ها برای هم‌فکری بیشتر بهره ببرد. حالا بعد از پروژه موفقیت‌آمیز ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مدیران باشگاه استقلال درصدد آن هستند تا بتوانند پیش از دوئل فردایِ تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، کارت 4 عضو دیگر تیم خود را هم از سازمان لیگ دریافت کنند.استقلالی‌ها بعد از ثبت قرارداد بازیکنانی مانند گوستاوو بلانکو و محمدجواد کیا، سقف بودجه‌شان پر شده و همین مسئله سد راه حضور چهره‌هایی مانند هاشمی‌نسب و سسما روی نیمکت آبی‌ها شده است. در این زمینه در روزهای گذشته، مذاکرات با اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال انجام شد تا در ادامه سریال کسر قراردادها در اردوی آبی‌پوشان پایتخت، آن‌ها پیش‌قدم شوند و برای اصلاح قرارداد خود اقدام کنند که به نظر می‌رسد پروژه موردنظر مدیریت باشگاه استقلال با موفقیت انجام شده است.

ائتلاف (1+3) برای تکمیل نیمکت استقلال!

محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی، 3 دستیار جواد نکونام برای حل مشکل ثبت قرارداد دیگر اعضای کادرفنی، پیش‌قدم شدند و گفته می‌شود که هر کدام از آن‌ها، حدود 10 درصد رقم قرارداد خود را کاهش داده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که پیش از اینکه مربیان استقلال دست به کار شوند، در 2 نوبت زمانیِ مختلف، جواد نکونام رقم قرارداد خود را کاهش داده بود. البته که برای ثبت قرارداد هر 4 عضو جدید باشگاه استقلال، کاهش رقم قرارداد نوازی، رحمتی و رجبی کافی نبود و همین مسئله باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال به سراغ یک بازیکن تیم‌شان هم بروند.بازیکنان آبی‌پوش در یک‌ماه گذشته برای اصلاح رقم قرارداد خود پیش‌قدم شدند و مذاکرات مثبتی را با باشگاه انجام دادند اما با وجود آنکه نزدیک به 10 بازیکن رقم قرارداد خود را کاهش دادند، مذاکرات با مهدی مهدی‌پور مثبت پیش نرفته بود. با این‌حال، در 2 روز گذشته هافبک خلاق آبی‌ها مذاکرات مثبتی را با مدیریت باشگاه انجام داد و سرانجام راضی شد تا حدود 3 میلیارد تومان از رقم قرارداد خود را کاهش بدهد تا مشکلات در مسیر ثبت قرارداد مربیان و اعضای کادرفنی استقلال برطرف شود.شاگردان جواد نکونام امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن هستند. مدیران باشگاه استقلال امیدوارند با توجه به کاهش سقف بودجه آبی‌ها و تعاملات شکل گرفته، موانع ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب، یوسو سسما، آنتونیو سسما و سعید اکبری برطرف شود و به نظر می‌آید که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا پیش از آغاز دوئل استقلال و ذوب‌آهن، رسماً کادرفنی آبی‌ها تکمیل خواهد شد و برای نخستین‌بار در فصل جدید، نکونام در حضور تمامی دستیاران خود روی نیمکت می‌تواند تیمش را در هفته یازدهم و در جدال با حریف اصفهانی هدایت کند.


ت ت
کدخبر: 188550 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها