سفر پرسپولیس به ریاض در دیرترین زمانِ ممکن!

بعد از حواشی به‌وجود آمده، قرار است سرخ‌پوشان با 48 ساعت تاخیر عازم عربستان شوند.

سفر  پرسپولیس به ریاض در دیرترین زمانِ ممکن!

به گزارش منیبان، شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس در پنجمین مسابقه‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه ششم آذرماه از ساعت 21:30 به وقت تهران در ورزشگاه الاول‌پارک ریاض میهمان النصر عربستان هستند. سرخ‌پوشان از 4 مسابقه قبلی‌شان در این مرحله موفق به کسب 7 امتیاز شده‌اند و با توجه به اینکه 3 تیم برتر دوم در مجموع 5 گروه می‌توانند در کنار 5 تیمِ صدرنشین راهی مرحله حذفی شوند، پرسپولیسی‌ها برای حضور در جمع برترین تیم‌های دوم مسیر دشواری را در مقابل خود می‌بینند.

کادرفنی پرسپولیس با توجه به اهمیت دیدار با النصر عربستان از مدیریت باشگاه درخواست کرده بود تا سرخ‌پوشان بتوانند زودتر عازم ریاض شوند و حداقل 2 جلسه تمرینی در این شهر داشته باشند تا بیشتر با شرایط آب‌وهوایی آشنا شده و مهیای دیدار با النصر عربستان شوند. برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس بر این بود که سرخ‌پوشان روز گذشته با پروازی اختصاصی عازم عربستان شوند اما غفلت مدیران باشگاه از کیفیت پرواز انتخاب شده باعث شد تا دردسری بزرگ برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شود.

سفر ارزانی که برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شد!

مدیران سرخ‌پوش در حالی به دنبال پرواز اختصاصی تیم‌شان بودند که شرکت هواپیمایی طرف قرارداد پرسپولیسی‌ها مجوز پرواز به کشور عربستان را نداشت و همین مسئله باعث شد تا پرواز سرخ‌ها لغو شود؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی به شدت بابت این اتفاق از مدیریت باشگاه گلایه‌مند شده است. گفته می‌شود با توجه به مشکلات مالی، پرسپولیسی‌ها به سراغ این شرکت هواپیمایی رفته‌اند تا سفر ارزان‌تری را به عربستان تجربه کنند اما حالا مشخص شده که این شرکت هواپیمایی مجوز سفر به عربستان را ندارد!

پرسپولیسی‌ها به دنبال آن بودند تا عصر روز گذشته به سوی عربستان پرواز کنند اما با توجه به عدم هماهنگی به‌وجود آمده، سرخ‌پوشان در تهران ماندنی شدند و یحیی گل‌محمدی با تغییر برنامه تمرینات تیمش، بازیکنان خود را به ورزشگاه شهید کاظمی فرا خواند و عصر دیروز (جمعه)، در حالی‌که برنامه‌ریزی کادرفنی سرخ‌ها انجام تمرین در شهر ریاض بود، سرخ‌پوشان پایتخت در ورزشگاه خانگی‌شان در تهران تمرینات خود را دنبال کردند و چشم‌انتظار هماهنگی‌های لازم از سوی مدیریت باشگاه برای سفر به عربستان بودند.

همه در انتظار واکنش یحیی به اتفاقات جنجالی

یحیی گل‌محمدی امید داشت که برنامه سفر پرسپولیسی‌ها برای صبح امروز (شنبه) مهیا شود اما هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت نگرفت؛ به‌طوری‌که براساس آخرین خبر رسمی اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس، قرار است سرخ‌پوشان صبح روز شنبه عازم عربستان شوند تا در فاصله حدوداً 36 ساعت تا برگزاری دوئل با النصر عربستان وارد ریاض شوند! این مسئله بدان معناست که پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند بیش از یک جلسه تمرینی در عربستان برگزار کنند که این مسئله مغایر با برنامه‌ریزی کادرفنی پرسپولیس است.سرخ‌پوشان در حالی قرار است صبح فردا (یکشنبه) عازم عربستان شوند که شاگردان یحیی گل‌محمدی ظهر امروز (شنبه) قرار است آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار می‌کنند. باشگاه پرسپولیس در خبری رسمی اعلام کرده که هواداران منعی برای حضور در تمرین امروز تیم‌شان ندارند و باید دید هواداران سرخ‌پوش چگونه تیم‌شان را برای دیدار سرنوشت‌ساز با النصر به سوی عربستان بدرقه خواهند کرد. آنچه مشخص است اینکه تاخیر 48 ساعت پرواز پرسپولیسی‌ها نسبت به برنامه‌ریزی اولیه مغایر با خواسته‌ها و برنامه‌های یحیی گل‌محمدی بوده و باید دید در روزهای آینده سرمربی پرسپولیس چه واکنشی به این حواشی جنجالی خواهد داشت.


ت ت
کدخبر: 188610 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها