سرمربی سابق استقلال فرشته نجات تیم قطری شد

سرمربی سابق استقلال تیم الخور را همچنان در لیگ ستارگان قطر نگه داشت.

سرمربی سابق استقلال فرشته نجات تیم قطری شد

به گزارش منیبان؛ پس از پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر، دو تیم الخور و الخریطیات با حضور در رده های یازدهم و دوازدهم جدول رده بندی، ادامه حضور خود در لیگ ستارگان را به چالش کشیدند چرا که با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال قطر، تیم قعرنشین به طور مستقیم راهی لیگ پایین تر (قطر گازلیگ) می شود و تیم قهرمان رده پایین نیز به طور مستقیم راهی لیگ ستارگان قطر می شود.

برای انتخاب تیم دوازدهم هم یک دیدار پلی آف، حرف نهایی را می زند و به این ترتیب تیم الخور به عنوان تیم رده یازدهم لیگ ستارگان قطر و تیم الشحانیه به عنوان تیم دوم لیگ پایین به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم الخور بود که توانست با برتری سه بر یک برابر حریف، همچنان خود را در سطح یک فوتبال قطر نگه دارد.

نکته جالب در این باره اینکه وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال از میانه های رقابت های لیگ روی نیمکت الخور نشست و با نتایجی که تیم تحت هدایت او گرفت از سقوط دور شد تا همچنان در لیگ ستارگان قطر به میدان برود.

وینفرد شفر که از باتجربه ترین مربیان حاضر در غرب آسیاست پس از  پایان همکاری با استقلالی ها، راهی امارات و تیم بن یاس شد و حالا نیز در قطر به هدایت تیم الخور می پردازد.

 


ت ت
کدخبر: 18961 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها