سپاهان - پرسپولیس در آسیا کنسل شد!

ساز و کار جدید برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، احتمال تقابل پرسپولیس با الهلال و الاتحاد و امکان دیدار سپاهان مقابل النصر یا الهلال بسیار زیاد است.

سپاهان - پرسپولیس در آسیا کنسل شد!

به گزارش منیبان، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امروز در شرایطی به پایان می‌رسد که تاکنون چهره 6 تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شده است و با برگزاری دیدارهای پرسپولیس و پاختاکور، 2 تیم باقی‌مانده نیز تعیین تکلیف می‌شوند.در حال حاضر، باشگاه‌های العین، نسف قرشی، الاتحاد، الهلال و النصر به عنوان تیم‌های سرگروه، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورده اند و از میان سپاهان، پرسپولیس، السد و پاختاکور، دو باشگاه به نوبهار نامانگان ازبکستان ملحق می‌شوند تا هشت تیم حاضر در دور بعدی مشخص شوند.

در سه دوره اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات در 10 گروه برگزار شده است. پنج گروه در غرب و پنج گروه در شرق. در نتیجه برای تشکیل تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی، پنج تیمی که در گروه‌های خود صدرنشین شده‌اند، صعودشان قطعی شده و از بین پنج تیم دیگری که در گروه‌های خود رتبه دوم را به دست آورده‌اند، سه تیم که بیشترین امتیاز را دارند، به دور بعد راه پیدا می‌کنند.از بین سه تیم برتر دوم، نوبهار نامانگان ازبکستان صعود خود را قطعی کرده است. تقریبا می‌توان گفت که صعود سپاهان نیز حتمی است مگر اینکه پاختاکور امروز با اختلاف بیش از 8 گل از سد الفیحاء عبور کند که غیرممکن به نظر می‌رسد. اگر پاختاکور موفق به شکست الفیحاء نشود، پرسپولیس با یک تساوی برابر الدحیل نیز صعود می‌کند اما اگر تیم ازبکی موفق به پیروزی شود، شاگردان گل‌محمدی باید از سد حریف قطری عبور کنند.


ت ت
کدخبر: 190358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها