کمترین محروم احتمالی برای دربی سرنوشت‌ساز؛ خطری که نکونام و شاگردش را تهدید می‌کند!

با توجه به اخطارهای دریافتی بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس، شرایط ویژه‌ای در آستانه دربی پایتخت به وجود آمده است.

کمترین محروم احتمالی برای دربی سرنوشت‌ساز؛ خطری که نکونام و شاگردش را تهدید می‌کند!

به گزارش منیبان، پرسپولیس و استقلال قرار بود که در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم بروند اما برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ برای تعامل با کادرفنی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان، باعث شد تا برنامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم دستخوش تغییر شود و بعد از تعویقی حدوداً 3 ماهه، قرار است در هفته آینده جدال شاگردان یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی، این مسابقه از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.آبی‌ها در فصل جدید لیگ برتر 10 مسابقه از 11 دیدار رسمی خود را برگزار کرده‌اند و پرسپولیس هم در 9 دیدار برابر رقبایش به میدان رفته و 2 مسابقه معوقه دارد. همین مسئله باعث شده تا در اردوی پرسپولیس، خبری از بازیکنان 3 اخطاره نباشد و یحیی گل‌محمدی در جدال با هوادار تهران در هفته دوازدهم، دغدغه محرومیت مهره‌های کلیدی‌اش از حضور در دربی پایتخت را ندارد؛ هر چند که خطر دریافت کارت قرمز بازیکنان سرخ‌پوش را تهدید می‌کند اما در صورتی‌که بازیکنان پرسپولیس از داور مسابقه با هوادار، کارت قرمز دریافت کنند، هیچ‌کدام از آن‌ها در معرض محرومیت از دربی نیستند و می‌توانند تیم‌شان را در این مسابقه مهم همراهی کنند.

حامدی‌فر و خطر از دست دادن دربی

امید حامدی‌فر هافبک جوان استقلال با وجود آنکه هفته‌های ابتدایی فصل جدید را به دلیل عدم ثبت قراردادش از دست داد، در هفته‌های اخیر به ترکیب استقلال اضافه شده و عملکرد قابل‌قبولی داشته است. در کنار ثبت عملکرد قابل‌قبول، حامدی‌فر 3 بار از داورها اخطار دریافت کرده و همین مسئله باعث شده تا با توجه به قانون محرومیت بازیکنان در صورت دریافت 4 کارت زرد، هافبک استقلالی‌ها در خطر از دست دادن شانس حضور در دربی پایتخت باشد و باید دید در جدال با فولاد خوزستان، جواد نکونام روی هافبک جوان تیمش ریسک خواهد کرد یا با استراحت دادن به او، حامدی‌فر را برای رویارویی با پرسپولیس حفظ می‌کند.

شاید نکونام هم در دربی روی نیمکت استقلال نباشد!

مسئولان سازمان لیگ در اصلاحیه قوانین به سراغ آن رفته‌اند تا محرومیت مربیان را برمبنای دریافت 2 کارت زرد لحاظ کنند. با توجه به اینکه جواد نکونام در فصل جدید، یک‌بار از داوران اخطار دریافت کرده، سرمربی استقلال در معرض محرومیت قرار دارد و در صورتی‌که نکونام در جدال با تیم سابق خود در اهواز اخطار بگیرد، شانس حضور در دربی پایتخت را از دست خواهد داد و در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در دربی، باید از روی سکوها تیمش را هدایت کند. البته که نکونام امیدوار است که جدال با فولاد خوزستان بدون حاشیه به پایان برسد و او بتواند در نبرد با پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور یابد.


ت ت
کدخبر: 190987 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • در جدیدترین بخشنامه صادره از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، واردات طلا، پلاتین و نقره تا پایان فروردین ۱۴۰۴ از پرداخت…