وضعیت ویژه گیتاریست مغموم استقلال!

یکی از غایبان فهرست استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان، امیرارسلان مطهری بود.

وضعیت ویژه گیتاریست مغموم استقلال!

به گزارش منیبان، آبی‌پوشان پایتخت شب گذشته در حالی در اهواز برابر فولاد خوزستان متوقف شدند که جواد نکونام برای تغییر نتیجه بازی و رسیدن به گل برتری از هر 5 سهمیه تعویض خود استفاده کرد. البته که تعویض اول آبی‌ها اجباری بود و پیش از پایان نیمه نخست، کوین یامگا جانشین ایمان سلیمی شد تا آرایش بازی آبی‌ها از 2-5-3 به 2-2-4 تغییر وضعیت بدهد. در نیمه دوم هم نکونام به سراغ آرمان رمضانی، سعید مهری، جعفر سلمانی و زبیر نیک‌نفس رفت تا ترکیب خود را با حضور این بازیکنان تقویت کند اما تعویض‌های سرمربی استقلال گره‌گشا نبودند.کاروان استقلال در حالی عازم اهواز شد و برابر فولاد خوزستان قرار گرفت که نگاهی به فهرست آبی‌ها نشان می‌دهد که جواد نکونام در جدال با تیم سابق خود یک تصمیم مهم گرفته است؛ خط زدن نام امیرارسلان مطهری از فهرست تیمش! محمدرضا خالدآبادی به همراه جعفر سلمانی، سامان تورانیان، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین زواری، سعید مهری، کوین یامگا، پیمان بابایی و آرمان رمضانی 9 بازیکن نیمکت‌نشین استقلال در جدال با حریف خوزستانی بود و نکونام تصمیم گرفت تا به دلیل مسائل فنی روی نام امیرارسلان مطهری خط قرمز بکشد.

270 دقیقه دوری از ترکیب آبی‌ها!

امیرارسلان مطهری که هم در دوره فرهاد مجیدی و هم در دوره ریکاردو سا پینتو جزو مهاجمان کلیدی و تاثیرگذار استقلال بود، در فصل جدید کاملاً جایگاه خود در ترکیب آبی‌ها را از دست داده است؛ به‌طوری‌که او در دیدار با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 90 وارد ترکیب آبی‌ها شد و نتوانست در تغییر نتیجه بازی به سود تیمش تاثیرگذار باشد و جالب آنکه بعد از رویارویی با شمس‌آذر، مطهری در جدال با تیم‌های تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان شانس بازی برای آبی‌ها را پیدا نکرده است تا کاملاً عیان شود که او فعلاً جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد.

شروع رویایی و سقوط ناگهانی!

مطهری که فصل گذشته در دیدارهای ابتدایی فصل غایب بود و رفته‌رفته توانست مهاجم اصلی آبی‌ها زیرنظر ریکاردو سا پینتو شود، در فصل جدید شرایط معکوس را تجربه می‌کند؛ به‌طوری‌که او در 3 هفته ابتدایی در ترکیب اولیه آبی‌ها حضور داشت و در اولین بازی فصل جدید توانست هم در قامت گلزن و هم در نقش گل‌ساز در جریان برتری 3گله آبی‌ها برابر صنعت‌نفت آبادان بدرخشد اما حالا معادلات کاملاً تغییر کرده و بعد از آن شروع رویایی، مطهری از ترکیب استقلال فاصله گرفته است. مهاجم آبی‌ها در مجموع 990 دقیقه مسابقات استقلال در فصل جدید، تنها 279 دقیقه فرصت بازی به‌دست آورده که آمار جالب‌توجهی محسوب نمی‌شود و به نظر می‌رسد که با توجه به حضور گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی و تمایل ویژه نکونام به استفاده از این 2 مهاجم بلندقامت، مطهری بیش از پیش به درهای خروجی تیمش نزدیک شده است.

گیتاریست آبی‌ها در رویای معجزه در دربی

مهاجم 30 ساله استقلال که در فصول گذشته برترین مهاجم آبی‌ها از حیث گلزنی بوده، روزهای درخشانی را در دربی پایتخت گذرانده است. در کارنامه امیرارسلان مطهری، ثبت 4 گل با پیراهن استقلال به پرسپولیس دیده می‌شود و مهاجم آبی‌ها امید به آن دارد که در فاصله 4 روز تا برگزاری مسابقه دربی، بتواند با درخشش خود به فهرست تیمش بازگردد و شانس حضور در دربی پایتخت را به‌دست آورد و با گلزنی دوباره برابر پرسپولیس، خاطرات تلخ هفته‌های گذشته را به‌دست فراموشی بسپارد. مهاجمان استقلال در 2 بازی اخیر ناکام در گلزنی بوده‌اند و این مسئله می‌تواند باعث تغییر و تحولات در ترکیب آبی‌ها شود که باید دید آیا نکونام به سراغ اعتماد دوباره به مطهری خواهد رفت یا این مهاجم باتجربه باید خود را برای جدایی از استقلال در بازار زمستانه آماده کند.


ت ت
کدخبر: 191352 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها