مشکل پرسپولیس برای نقل و انتقالات؛ فراتر از ماجرای یحیی است!

نگاهی به اوضاع و احوال باشگاه پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر مشخص می‌کند در روزهای حساس نقل و انتقالاتی تنها مشکل این مجموعه نبودن سرمربی برای انتخاب بازیکن نیست.

مشکل پرسپولیس برای نقل و انتقالات؛ فراتر از ماجرای یحیی است!

به گزارش منیبان؛ یکی از مسائل مهم در بحث مشکلات عدیده باشگاه پرسپولیس در طول ماه‌های اخیر بروز مشکلات مالی در این مجموعه بوده است. مروری بر دلخوری‌های یحیی گل محمدی تا پیش از استعفای آخر او بعد از دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان مشخص می‌کند پرسپولیسی‌ها در این مدت با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و نارضایتی یحیی گل محمدی سبب شد تا در نهایت رضا درویش در اولین صحبت بعد از استعفای یحیی گل محمدی این موضوع را به مشکلات مالی ربط بدهد.

حالا و در روزهایی که باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه مدعیان قهرمانی در حال یارگیری و انتخاب بازیکن برای نیم فصل دوم هستند به نظر می‌رسد تنها مشکل این باشگاه برای جذب بازیکن، نبود سرمربی و نداشتن طرح و برنامه برای جذب بازیکن نیست بلکه یکی از سنگ های بزرگ پیش پای رضا درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کمبود منابع مالی برای جذب بازیکن است.پرسپولیسی‌ها که می‌دانند برای اضافه کردن بازیکن به جمع نفرات قبلی باید حداقل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به حساب بازیکنان تازه وارد واریز کنند در حال حاضر با این مشکل نیز مواجه هستند که پولی در بساط ندارند تا در این زمینه هزینه کنند. از سوی دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس نیز که بابت مطالباتشان سرمربی تیم و باشگاه را تحت فشار گذاشته‌اند توقعاتی دارند که رضا درویش و مدیران پرسپولیس فعلاً بیش از هر چیز درصدد برطرف کردن آنها هستند. این موضوعات موجی از نگرانی را بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده که مبادا تیم محبوبشان نتواند نقاط ضعف خود به ویژه جایگزین کردن بازیکن به جای مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را از بین ببرد.پرسپولیس در طول نیم فصل اول لیگ برتر با ایستادن در رتبه سوم جدول به کار خود پایان داد و این در شرایطی بود که این تیم در بخش مهمی از مسابقات تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنانی که در ابتدای فصل به این تیم پیوستند نیز نتوانستند خواسته‌های فنی کادر مربیگری تیم را برآورده کنند.


ت ت
کدخبر: 194996 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها