گزینه‌های عجیب نکونام؛ در بچگی پرسپولیسی بودند!

با پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیم‌ها شروع شده و باشگاه‌ها به دنبال مذاکره و جذب بازیکنان مد نظرشان هستند.

گزینه‌های عجیب نکونام؛ در بچگی پرسپولیسی بودند!

به گزارش منیبان، یکی از مهم‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالات زمستانی، استقلال است که توانست قهرمان نیم‌فصل اول شود. جواد نکونام سرمربی این تیم به صراحت اعلام کرده که در نیم‌فصل به دنبال جذب چند بازیکن است.در لیستی که رسانه‌‌های مختلف از بازیکنان مد نظر نکونام منتشر کرده‌اند چند نام بزرگ و مشترک دیده می‌شود. اما درباره مهم‌ترین نفرات این لیست مساله‌ای وجود دارد که شاید به فرض حل شدن مسایل مالی، ممکن است مانع انتقال آنها به استقلال شود.علی قلی‌زاده، سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش مهم‌ترین بازیکنانِ لیست استقلال برای نیم‌فصل هستند. جذب این نفرات به این دلیل که هر 3 نفر ملی‌پوش هستند پروژه بسیار دشواری است اما یک نکته مهم دیگر هم هست.به نظر می‌رسد این 3 بازیکن ملی‌پوش در شرایط عادی تمایل دارند از نظر رنگی به پرسپولیس بروند تا این که بخواهند با دعوت نکونام راهی استقلال شوند. چون برخی شواهد و مدارک هست که این 3 نفر در گذشته به رنگ قرمز و پرسپولیس علاقمند بوده اند. البته استقلال در حال حاضر مهرداد محمدی که لیدر جایگاه 26 پرسپولیس بوده را به خدمت گرفته است و البته در دنیای حرفه ای، دیگر علاقه کودکی به رنگها، جایی ندارد.

علی قلی‌زاده همین چند روز پیش به ورزشگاه آزادی رفته بود تا بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین را ببیند. او قبلا هم در محافل خصوصی به رفقایش گفته بود که طرفدار پرسپولیس است و حتی در این باره مصاحبه هم کرده بود.علیرضا جهانبخش هم قبل از این که لژیونر بشود به پرسپولیس پیوسته بود. او در آستانه عید سال 1392 از داماش گیلان به پرسپولیس پیوسته بود. آن روزها محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس بود و امیر عابدینی مالک باشگاه داماش. قرار بود از تابستان 1392 جهانبخش در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند اما از فروردین همان سال پیشنهادها اروپایی برای این بازیکن رسید. عابدینی هم با پرسپولیس برای فسخ قرارداد مذاکره کرد و به توافق رسید و جهانبخش به لیگ هلند رفت.مورد سعید عزت‌اللهی البته کمی تفاوت دارد. او هرگز از تمایلش به یکی از این دو تیم به صراحت حرف نزده است. هرچند در یکی دو سال اخیر این طور به نظر می‌رسید که او به پرسپولیس گرایش بیشتری دارد و رفقایش در تیم ملی پرسپولیسی‌ها هستند اما روی همین ماجرا هم نمی شود زیاد حساب کرد.با این همه یک نکته مهم دیگر هم هست. سابقه نشان داده که در فوتبال ایران چندان نمی‌شود روی تمایل و علاقه بازیکنان به یک تیم خاص حساب کرد. همانطور که گفته شد امسال مهرداد محمدی که چند بار از علاقه‌ خودش و برادرش برای پیوستن به پرسپولیس گفته بود به استقلال رفت و حتی ممکن است میلاد محمدی دیگر برادر هم به استقلال برود!پس نمی‌شود با اطمینان مدعی شد که این بازیکنان به پرسپولیس علاقه دارند و هرگز به استقلال نخواهند رفت.


ت ت
کدخبر: 195441 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها