زندگی عادی! استقلال در رویارویی‌های اخیر با سپاهان؛ آبیِ مظلوم

استقلال در هفته سوم نیم‌فصل دوم در خانه از سپاهان میزبانی می‌کند. آبی‌ها در این چند وقت اخیر، به شدت از سوی داوری در این مصاف اذیت شده‌اند.

زندگی عادی! استقلال در رویارویی‌های اخیر با سپاهان؛ آبیِ مظلوم

به گزارش منیبان، این تنها چند نمونه برجسته از اشتباهات سریالی داوری به ضرر استقلال در این چند رویارویی آخر با سپاهان در لیگ برتر است. جالب و البته طعنه‌آمیز اینکه همگی این گاف‌های مرگبار در ورزشگاه نقش جهان و در بازی‌ای رقم خورده که سپاهان، میزبانش بوده است.

* لیگ 23/ کوپال ناظمی/ بازی رفت

پیش از آنکه داور در سوتش به نشانه خطای هند ایمان سلیمی بدمد و به سود سپاهان، پنالتی بگیرد باید خطای هل دادن ارسلان مطهری را اعلام می‌کرد. همان پنالتی بعد از مهار توسط حسینی در ریباند تبدیل به تنها گل بازی شد.

* لیگ 22/ حسن اکرمی/ بازی برگشت

به شهریار مغانلو در دقیقه 37 به دلیل خطای خشن روی حردانی کارت قرمز داده نشد. مهاجم سپاهان در یک صحنه، با تکلی دو پا به سمت شماره 2 استقلال رفت و با استوک به ساق پای حردانی کوبید. خطای منجر به گل اول و پنالتی منجر به گل دوم روی مغانلو اتفاق افتاد.

* لیگ 19/ محمدحسین زاهدی فرد/ بازی رفت

هند کی‌روش استنلی داخل محوطه جریمه، نادیده گرفته شد. جالب اینکه داور پشت دروازه این صحنه، کوپال ناظمی بود که توانایی ویژه‌ای در اعلام خطاهای برخورد توپ به دست درون محوطه جریمه دارد.

* لیگ 18/ محمدحسین زاهدی فرد/ بازی برگشت

ارسال کرنر آیاندا پاتوسی با ضربه سر علی کریمی وارد دروازه نیازمند شد. اما هنوز هم کسی نمی‌داند داور به چه دلیل گل شماره 6 را مردود اعلام کرد درحالیکه کسی داخل محوطه جریمه به کسی نخورد و کسی هم روی زمین نیفتاد.


ت ت
کدخبر: 202873 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها