پرسپولیسی‌ها و دغدغه‌ای بزرگ برای داربی؛ معمای گئورگی

احتمال غیبت مدافع گرجستانی در دربی پایتخت باعث دل‌نگرانی هواداران و کادرفنی پرسپولیس شده است.

پرسپولیسی‌ها و دغدغه‌ای بزرگ برای داربی؛ معمای گئورگی

به گزارش منیبان، پرسپولیس فردا (جمعه) باید در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف فولاد خوزستان برود و بعد از این مسابقه، شاگردان اوسمار ویرا باید خود را برای جدال با استقلال در داربی پایتخت آماده کنند. یکی از نقاط قوت پرسپولیس در دیدارهای اخیر با هدایت ویرا، ساختار دفاعی مستحکم این تیم بوده است؛ به‌طوری‌که آن‌ها با وجود ارائه نمایش‌های تهاجمی در 3 بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده‌اند و توانسته‌اند با بسته نگه داشتن دروازه خود در جدال با تیم‌های تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و نفت‌وگاز گچساران (در جام حذفی) به استقبال دیدار با فولاد بروند. گئورگی گولسیانی یکی از بازیکنان کلیدی فهرست پرسپولیس محسوب می‌شود که در 2 فصل اخیر نقش پررنگی در موفقیت‌های سرخ‌پوشان پایتخت داشته است. گولسیانی که حالا با توجه به جدایی شهاب زاهدی، برترین گلزن این فصل پرسپولیس هم محسوب می‌شود، در جدال با ذوب‌آهن اصفهان توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر برساند اما این گل برای او خوش‌یمن نبود و در ادامه مسابقه، مصدومیت به سراغ ستاره سرخ‌پوشان پایتخت آمد و گولسیانی مجبور به خروج اجباری از زمین مسابقه شد.

شرایط ویژه در خط دفاعی پرسپولیس

سرخ‌پوشان پایتخت که در ابتدای فصل با توجه به حضور مرتضی پورعلی‌گنجی، گیورگی گولسیانی و جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، دغدغه مدافع میانی نداشتند، در ادامه شرایط را برخلاف آنچه تصور می‌کردند، دیدند؛ به‌طوری‌که پورعلی‌گنجی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت طولانی‌مدت شد و گفته می‌شود تا پایان فصل قادر به حضور در میادین نخواهد بود و حالا مصدومیت گولسیانی باعث دل‌نگرانی هواداران پرسپولیس شده و در جدال با نفت‌وگاز، اوسمار ویرا مجبور به استفاده از زوج فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان شد.

دوری ادامه‌دار مدافع گرجستانی از ترکیب سرخ‌ها

سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری قبل از مصاف با فولاد خوزستان، تداوم دوران مصدومیت گولسیانی را تایید کرد و گفت که او در جدال فردا مقابل فولاد هم حضور نخواهد داشت. البته که در این میان، علی نعمتی به میادین بازگشته و او هم می‌تواند در پست دفاع میانی برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود. نکته مهم اینکه در آستانه داربی پایتخت، تداوم مصدومیت گولسیانی باعث شده تا هواداران پرسپولیس دل‌نگران عدم حضور او در مصاف حساس با استقلال باشند.

خطر فروپاشی ساختار دفاعی پرسپولیس!

گولسیانی که سابقه 2 بار گلزنی برابر استقلال در دربی پایتخت را دارد، به کشورش سفر کرده تا دوره‌های درمانی را به صورت فشرده بگذارند و مهیای بازگشت به میادین شود. مدافع گرجستانی پرسپولیس در شرایطی در یک‌قدمی از دست دادن شانس حضور در داربی پایتخت است که همزمان با مصدومیت او، محمدحسین کنعانی‌زادگان هم 3 اخطاره شده و در صورتی‌که در جدال با فولاد کارت زرد دریافت کند، او هم نمی‌تواند برای پرسپولیس در مسابقه داربی به میدان برود!

گولسیانی، غایب بزرگ سرخ‌ها در دربی؟

علی نعمتی و فرشاد فرجی در دوران حضورشان در شهرخودرو سابقه بازی در پست دفاع میانی را دارند و در پرسپولیس هم این چالش را تجربه کرده‌اند و حالا با توجه به شرایط ویژه به‌وجود آمده، به نظر می‌رسد که در صورت تداوم مصدومیت گولسیانی، اوسمار ویرا راه چاره‌ای جز استفاده از نعمتی یا فرجی به جای مدافع گرجستانی در ترکیب تیمش برای مسابقه داربی ندارد. حتی در صورت محرومیت احتمالی کنعانی‌زادگان، دور از ذهن نیست که زوج نعمتی-فرجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس برای با مصاف با استقلال شکل گیرد! آنچه مشخص است اینکه در روزهای واپسین مانده به برگزاری مسابقه داربی، مهم‌ترین دغدغه کادرفنی پرسپولیس چگونگی آرایش خط دفاعی این تیم است و براساس آخرین خبرها، احتمال غیبت گولسیانی در مسابقه داربی دور از ذهن نیست!


ت ت
کدخبر: 204566 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها