احتمالات ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان؛ ستاره دربی نیمکت‌نشین می‌شود

به نظر می‌رسد که ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان تهران، در مقایسه با مسابقه دربی، احتمالاً 2 تغییر خواهد داشت.

به گزارش منیبان، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از پذیرش تساوی بدون گل در مسابقه داربی مقابل استقلال، حالا باید امشب در آخرین مسابقه خود در سال 1402، از ساعت 18:45 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برابر پیکان قرار گیرند. با توجه به فاصله 3 امتیازی تا صدر جدول و ناکامی در بازی رودررو برابر آبی‌پوشان پایتخت، شاگردان اوسمار ویرا برای حفظ موقعیت خود در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در جدال با حریف پرانگیزه و سخت‌کوش خود دارند.اوسمار ویرا از زمان پذیرش هدایت پرسپولیس، نشان داده که اعتقادی به ترکیب ثابت ندارد و همواره سعی داشته تا آماده‌ترین بازیکنان تیمش را در ترکیب اولیه قرار بدهد. برای مسابقه امشب، در کنار یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که تا پایان فصل به دلیل مصدومیت دور از دسترس کادرفنی هستند، گیورگی گولسیانی هم هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده و گفته می‌شود در خوشبینانه‌ترین حالت در فهرست 20 نفره پرسپولیس قرار خواهد گرفت. همچنین سروش رفیعی هم به دلیل 4 اخطاره‌شدن شانس حضور در مسابقه امشب را از دست داده تا ویرا در مقایسه با دیدار قبلی راه چاره‌ای جز تغییر در ترکیب تیمش نداشته باشد.

در انتظار بازگشت کنعانی‌زادگان به قلب خط دفاع

علیرضا بیرانوند بدون‌شک دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در مسابقه امشب خواهد بود. در قلب خط دفاعی، در مسابقه داربی زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند اما با توجه به پایان محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان، به نظر می‌رسد که او به ترکیب اولیه سرخ‌پوشان بازخواهد گشت و احتمالاً نعمتی که در بازی قبل، براساس آمار و ارقام بهترین بازیکن زمین شد، نیمکت‌نشین می‌شود. در سمت راست خط دفاعی، دانیال اسماعیلی‌فر گزینه اول موردنظر ویرا برای مسابقه امشب است و در سمت چپ هم به نظر می‌رسد که عبدالکریم حسن به میدان خواهد رفت.

خدابنده‌لو و فرصت طلایی برای درخشش

مسعود ریگی امشب احتمالاً در مرکز زمین وظیفه رهبری سرخ‌پوشان پایتخت را برعهده خواهد داشت و به نظر می‌رسد که در غیاب سروش رفیعیِ محروم، محمد خدابنده‌لو به جای او در ترکیب اولیه قرار خواهد گرفت تا خدابنده‌لو اولین حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر را هم تجربه کند. مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم گزینه‌های اصلی اوسمار ویرا برای حضور در پست وینگر هستند که احتمالاً به مانند دیدارهای قبلی، ترابی در پست وینگر راست به میدان خواهد رفت و اورونوف هم وینگر چپ سرخ‌پوشان پایتخت خواهد بود.

زوج خط حمله تغییر نمی‌کند؟

امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر گزینه‌های اصلی حضور در خط حمله پرسپولیس هستند؛ 2 بازیکنی که در مسابقه داربی هم در خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت به میدان رفتند اما ناکام در گلزنی بودند و حالا امیدشان به این است که بتوانند در جدال با پیکان در قامت گلزن بدرخشند و آمار خود در فصل جاری را ارتقا بدهند. بازیکنانی مانند وحید امیری و ابوالفضل بابایی هم برای حضور در خط حمله پرسپولیس در دسترس کادرفنی این تیم هستند اما احتمالاً سرخ‌پوشان در نبرد با پیکان، کار خود را با حضور زوج عالیشاه-آل‌کثیر پیش خواهند برد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل پیکان تهران

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

 


ت ت
کدخبر: 205984 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها