وعده جذاب ستاره‌ای که نکونام به پرسپولیس هدیه داد!

وقتی از خریدهای خوب نیم‌فصل حرف می‌زنیم حتما یکی از آن‌ها اوستون اورونوف خواهد بود.

وعده جذاب ستاره‌ای که نکونام به پرسپولیس هدیه داد!

به گزارش منیبان، زمانی که وینگر پرسپولیس، در بازی با گل گهر، از روی خط محوطه جریمه به توپ ضربه زد کسی حتی نیم‌خیز هم نشد. شوت از آن فاصله به سمت دروازه حریف هیجان چندانی نمی‌تواند داشته باشد تا این که این توپ بدون هیجان وارد دروازه گل‌گهر شد و سوپرگل 3 امتیازی این بازی را رقم زد. 

در آن زمان بود که هواداران نه تنها نیم‌خیز شده بلکه به احترام و از هیجان این گل زیبا دیگر سرجای خود بند نبودند. وقتی یک گل به مدلی به ثمر می‌رسد که در هر فصل مشابه چندانی نداشته باشد یا از روی تمرین و مهارت زیاد به دست آمده یا شانسی و تصادفی! البته اورونوف اعتقاد دارد که گل او به خاطر تمرین زیاد بوده است. بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در مورد گلش گفته است:" در تمرینات شوت‌های از راه دور را تمرین میکنم و اگر در بازی فرصتی پیش بیاید سعی می‌کنم از راه دور شوت بزنم. خوشحالم شوتی که زدم تبدیل به گل شد و فکر می‌کنم گل خوبی بود. یک لحظه به دروازه نگاه کردم و تصمیمم را برای زدن ضربه گرفتم. خوشحالم پرسپولیس با گل من به برد رسید. در این برد کل تیم سهیم هستند و زحمت کشیدند."

او شانسی بودن گلی که زد را رد می‌کند وعده می‌دهد که باز هم با زدن گل‌های این‌چنینی ثابت کند که گلش شانسی نبوده است:" فکر نمی‌کنم شانسی بود. من قبلا هم از این گل‎‌ها زده‌ام و مطمئن باشید باز هم برای پرسپولیس از این گل‌ها خواهم زد."


ت ت
کدخبر: 209162 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها