توصیه مهم پیشکسوت استقلال به مجیدی

مربی اسبق استقلال گفت: تقویت استقلال بستگی به این دارد که چقدر ثبات مدیریت داشته باشیم.

توصیه مهم پیشکسوت استقلال به مجیدی

صادق ورمزیار بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن به خبرگزاری برنا گفت: استقلال بیشتر از اینکه بابت برد مقابل ذوب آهن خوشحال باشد باید از این خوشحال باشد که از بازیکنانی مثل حسین حسینی و بابک مرادی بازی گرفت و اینها در شرایط بازی آمدند. ای کاش از موسوی هم می شد استفاده کنیم چون بهرحال نیمکت استقلال یک نیمکت تقریبا خوبی است. اینها هر چقدر در جریان بازی بیشتر قرار بگیرند  قطعا هم از لحاظ روحی و روانی و از لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار می گیرند و می توانند در آینده بیشتر به استقلال کمک کنند.

ورمزیار در ادامه افزود: قطعا این برد تاثیر زیادی در روحیه استقلالی ها دارد. شما وقتی دو تا برد به دست می آورید خود به خود از لحاظ روانی انرژی بیشتری برای بازی کردن دارید و برعکس آن وقتی دو تا بازی را نتیجه نمی گیرید خود بخود اعتماد بنفس خودتان را از دست می دهید به همین دلیل من فکر می کنم این بازی علاوه بر اینکه حذفی بود و یک مرحله برد بالا ولی از نظر روحی و روانی هم برای استقلال خوب بود امیدوارم که آقای مجیدی هر چه زودتر به ترکیب ایده آلش دست پیدا کند و نفراتش را نگاه دارد و ریکاوری بهتری انجام دهند و مصدومیت را کمتر کنند در استقلال که بتواند از نفراتش بهتر و بیشتر استفاده کند.

او گفت: کادر فنی بتواند خیلی خوب به بازیکنانش انگیزه لازم را بدهد و بازیکنان ما باید بدانند که بازیکنان حرفه ای هستند و یک زندگی خوب حرفه ای داشته باشند که همیشه در شرایط عالی قرار بگیرند برای مسابقه . من فکر می کنم بازی با ذوب آهن در لیگ را که باختیم شاید هیچ کدام یک از بازیکنان استقلال هم راضی نباشند از بازی خودشان . پس بنابراین دو تا عامل است که یکی  اینکه خود بازیکن باید حرفه ای عمل کند و خودش را در شرایط خوبی قرار بدهد و کادر فنی هم به اینها انگیزه لازم را برای بازیهای بعدی بدهد و به بازیکنان ذخیره هم بازی بدهد که انگیزه برای بازیکنان فیکس خودش بدهد .

ورمزیار درباره تقویت استقلال برای فصل آینده گفت: تقویت استقلال بستگی به این دارد که چقدر ثبات مدیریت داشته باشیم. من فکر می کنم اگر این مدیریت بماند بشود یک تیم خوبی را ببندیم ولی اگر دوباره مدیریت عوض شود تغییر مربی هم داریم. در تغییر مربی تغییر بازیکن هم داریم که قطع به یقین همه چیز به هم می ریزد همه اینها در گرو این است که یک مدیریت به نظرم ثبات مدیریت داشته باشیم که در کنار این ثبات مدیریت تمدید قرارداد بکنند و نقاط ضعف شان و فاصله خالی شان را پر کنند.

 


ت ت
کدخبر: 21345 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها