گاریدو ترکیب پرسپولیس را زیرو رو کرد؛عالیشاه و اورونوف در نوک

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی مقابل الاهلی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

گاریدو ترکیب پرسپولیس را زیرو رو کرد؛عالیشاه و اورونوف در نوک

به گزارش منیبان، پرسپولیس با وجود نمایش خوب مقابل الاهلی تن به شکست داد و کارش را با باخت مقابل تیم پرستاره الاهلی در لیگ نخبگان آغاز کرد. حالا سرخ پوشان باید امروز در لیگ برتر به مصاف آلومینیوم بروند و چهارمین دیدار خود را در فصل جدید برگزار کنند. از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده گاریدو چند تغییر را برای بازی امروز در ترکیب تیمش اعمال خواهد کرد که یکی از این تغییرات اجباری و به دلیل مصدومیت ایوب العملود است.

فرشاد فرجی جانشین ستاره مراکشی قرمزها در سمت راست خط دفاعی خواهد شد. محمد خدابنده لو هافبک دونده پرسپولیس جانشین سروش رفیعی در میانه میدان خواهد شد و سروش برای بازی امروز نیمکت نشین خواهد بود. همچنین فرشاد احمدزاده دیگر بازیکنی خواهد بود که برای بازی امروز نیمکت نشین می شود و امید عالیشاه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. گفتنی است وحید امیری در دیدار امروز وینگر راست خواهد بود و عالیشاه به عنوان مهاجم کاذب کار خواهد کرد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی امروز مقابل آلومینیوم به این شکل خواهد بود:

الکسی گندوز، میلاد محمدی، گیورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، محمد خدابنده لو، مسعود ریگی، وحید امیری، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و علی علیپور.


ت ت
کدخبر: 236985 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها