انصراف حریف هندی تراکتور از سفر به ایران؛ موهان باگان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشت

سفر موهان باگان حریف هندی به ایران برای بازی با تراکتور تبریز منتفی شد.

انصراف حریف هندی تراکتور از سفر به ایران؛  موهان باگان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشت

به گزارش منیبان؛ از کوالالامپور خبر می رسد باشگاه موهان باگان هند حریف تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا (سطح دو) با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده با تراکتور فقط در زمین بی طرف بازی می کند!

تراکتور تبریز که در هفته اول رقابتهای سطح دو لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر الوکره قطر را شکست داد، چهارشنبه در تبریز میزبان موهان باگان هند است که در بازی اول مقابل تیم روشن تاجیکستان به مساوی صفر_صفر در کلکته رضایت داده بود. مدیران تراکتور برای این بازی که طبق برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، بلیت فروشی هم کرده اند اما در حالی که بعدازظهر یکشنبه تیم تشریفات، خودش را به فرودگاه امام رسانده بود تا از حریف تراکتور در تهران استقبال کند و بلافاصله با پرواز آتا آنها را به تبریز بفرستد، مدیران باشگاه هندی در تماس با شرکت ایرانی، ترکیه ای طرف قرارداد خود، اعلام کردند قصد سفر به تهران را ندارند و حاضر نیستند برای بازی با تراکتور به تبریز بروند.

موهان باگان که در بازی اول هم با همکاری همین شرکت ایرانی، ترکیه ای از حریف تاجیکستانی اش در هند میزبانی کرده بود، طبق برنامه باید غروب روز گذشته به تهران می آمد و شب هم به تبریز می رسید. تمام مقدمات این دو سفر فراهم شده بود این باشگاه هندی اما به جای این کار، با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد به تهران سفر نمی کند و تنها در یک ورزشگاه بی‌طرف حاضر به رویارویی با تراکتور است!

هنوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای به باشگاه تراکتور نرسیده اما مدیران موهان باگان به رسانه های هندی گفته اند با وجود این که از کلکته به بنگلور رفته بودند تا پس از دریافت روادید سفر به ایران، راهی تهران شوند، به رغم دریافت ویزا، از این سفر منصرف شدند و تقاضای برگزاری بازی در زمین بی‌طرف را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند.

مدیران تراکتور اما می گویند به هیچ وجه حاضر به پذیرش چنین خواسته ای نیستند و از آن جایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تا این لحظه ای نامه ای به آنها نداده، پیش بینی می کنند بازی طبق برنامه قبلی باید چهارشنبه شب در تبریز برگزار شود.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 238965 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها