عقد قرارداد اسپانسر جدی کلباء؛ همکاری تجاری سامان قدوس با باشگاه اماراتی

سامان قدوس در مراسم عقد قرارداد با اسپانسر جدید کلباء حضور یافت.

به گزارش منیبان؛ سامان قدوس که به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان داد، راهی امارات شد تا به عنوان هم‌تیمی جدید مهدی قایدی و شهریار مغانلو، به فوتبالش در کباء ادامه دهد. ستاره ملی پوش قرار است به عنوان جدیدترین ایرانی، در ادنوک لیگ به میدان برود.

ظهر امروز، باشگاه کلباء از عقد قرارداد با یک اسپانسر جدید خبر داد که سامان قدوس نیز به همراه رئیس باشگاه و دو نفر دیگر از بازیکنان این تیم، در مراسم مربوطه حضور یافت تا بدین صورت نخستین همکاری خود با باشگاه اماراتی را در زمینه مسائل تجاری رقم بزند.

6

7

در اطلاعیه منتشره آمده است:

باشگاه فوتبال کلباء اعلام کرد که قرارداد همکاری جدیدی با سازمان سرمایه‌گذاری و توسعه شارجه (شروق) به امضا رسانده است. هدف این همکاری، تقویت جایگاه باشگاه در سطح محلی و منطقه‌ای و همچنین افزایش پایداری منابع مالی است که به رشد و توسعه پایدار باشگاه کمک می‌کند.

شروق از طریق این همکاری با باشگاه فوتبال کلباء به دنبال ایجاد شراکت‌های استراتژیک با نهادهای ورزشی است تا به یکپارچگی میان بخش‌های مختلف کمک کرده و به ارتقاء سطح عملکرد ورزشی، حمایت از بخش ورزش در امارت شارجه و رشد و توسعه باشگاه‌های محلی بپردازد. این همکاری مطابق با دیدگاه آن‌ها در توسعه جامعه و سرمایه‌گذاری در جوانان است.

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 239570 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها