شکایت استقلال از اکرم عفیف؛ بازیکن السد قطر محروم می شود؟

AFC از استقلال خواسته تا ماجرای حرکت اکرم عفیف در بازی با استقلال ایران را به طور کامل از نگاه خود شرح دهد که در صورت ثابت کردن این بازیکن به احتمال قوی محروم می شود.

شکایت استقلال از اکرم عفیف؛ بازیکن السد قطر محروم می شود؟

به گزارش منیبان؛  اکرم عفیف ملی‌پوش سرشناس قطری پس از اینکه در نیمه دوم بازی السد - استقلال دروازه نماینده کشورمان را از روی نقطه پنالتی باز کرد، دست به حرکتی زد که مورد توجه دوربین‌ها قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار زیادی پیدا کرد. رفتاری که البته مقامات استقلال و گروهی از فوتبالدوستان کشورمان از آن ناراحت شدند به همین خاطر باشگاه استقلال پس از پایان مسابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان گذاشت و این رفتار را توهین آمیز تلقی کرد.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که AFC از استقلال خواسته تا ماجرا را به طور کامل از نگاه خود شرح بدهد و دلایلی که نشان می‌دهد این رفتار توهین آمیز بوده را نیز بیان کند. اگر موارد توضیح داده شده توسط استقلال مورد قبول واقع شود، پرونده اکرم عفیف می‌تواند در کمیته انضباطی کنفدراسیون مورد بررسی قرار بگیرد.

البته با توجه به سیاست همیشگی AFC، این مسائل را صرفاً در همان ۴۸ ساعت بعد از برگزاری مسابقه خیلی جدی گرفته و معمولاً در همان زمان حکم صادر می‌کند؛ بنابراین بعید به نظر می‌رسد اکرم عفیف به خاطر شادی گل خود محروم شود مگر اینکه واقعا پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 239773 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها