تماس مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با سردار؛ آجورلو به باشگاه استقلال بر می گردد؟

شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه ممکن است مصطفی آجورلو بار دیگر به تیم مدیریتی باشگاه استقلال بازگردد.

تماس مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با سردار؛ آجورلو به باشگاه استقلال بر می گردد؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ استقلالی‌ها علاوه بر بحران نیمکت و انتخاب نشدن سرمربی، به شدت نسبت به مدیریت باشگاه و عملکرد منفعلانه آنها هم اعتراض دارند و این موضوع از طریق تجمع و یا اعتراض در ورزشگاه و فضای مجازی به گوش مدیران رسیده است. در همین راستا برخی صفحات مجازی از تماس مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با سردار برای بازگشت به استقلال خبر داده‌اند؛ مدیری که بیش از یک سال در استقلال حضور داشت.

درحالی که برخی طرفداران با استناد به آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بازگشت آجورلو را مثبت قلمداد می‌کنند، عده‌ای دیگر نیز گران بستن تیم از سوی وی و افزایش بی حساب و کتاب قراردادها را یادآوری می‌کنند که موجب بروز مشکلات زیادی برای تیم شد. با این حال نه قرار است طرفداران سردار از آمدن وی به استقلال خوشحال شوند و نه مخالفانش ناراحت؛ چرا که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد تا این لحظه هیچ تماسی نه از سوی باشگاه و نه مدیران هلدینگ با آجورلو گرفته نشده و خودش هم در برهه فعلی تمایل چندانی ندارد به باشگاه استقلال برگردد. شاید تغییرات در بدنه مدیریتی استقلال ضروری به نظر برسد و این اتفاق دیر یا زود رخ دهد اما قطعا آجورلو گزینه نخست این جا به جایی ها نیست و شایعات اخیر فضای مجازی هم به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 241591 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها