حضور جنجالی ربیعی پس از ابقا؛ ذوب آهن باج نمی دهد

ذوب‌آهنِ محمد ربیعی در لیگ بیست‌وچهارم عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته مقابل تیم‌های مدعی قد علم کند.

حضور جنجالی ربیعی پس از ابقا؛ ذوب آهن باج نمی دهد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛  محمد ربیعی پس از ترک مس رفسنجان به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد و حالا با گاندوها در لیگ بیست‌وچهارم روزهای خوبی را تجربه می‌کند. ربیعی در لیگ بیست‌وسوم با ذوبی‌ها به رتبه پنجم رسید و با ۴۲ امتیاز پس از چهار تیم مدعی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت. ابهام‌های زیادی در مورد حضور یا عدم حضور محمد ربیعی در لیگ بیست‌وچهارم وجود داشت و حتی این سرمربی تا آستانه قطع همکاری با ذوب‌آهن پیش رفت اما درنهایت چنین اتفاقی رخ نداد و ربیعی در سمت خود ابقا شد.

ذوب‌آهن در طی دو فصل اخیر ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بوده و همین موضوع کمک شایانی به ربیعی در مورد ایجاد تعادل در ترکیب کرده است. محمد ربیعی در لیگ بیست‌وچهارم هم نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع در نتایج ذوب‌آهن مقابل چهار ابرقدرت لیگ ایران محسوس است!

گربه سیاه سرخابی‌ها

ذوب‌آهن در هفته اول فصل جدید لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. ذوبی‌‌ها ابتدا در این دیدار پیش افتادند اما این سعید صادقی بود که کار را به تساوی کشاند. هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند تیم محبوبشان به راحتی از سد ذوب‌آهن می‌گذرد اما ربیعی خیلی زود نشان داد خبری از این تفکرات نیست و تیم او باج نمی‌دهد.

ذوب‌آهن برابر استقلال هم عملکرد درخشانی داشت؛ عملکردی که با برتری 3 گله شاگردان محمد ربیعی همراه شد تا سبزهای اصفهان شاهد احترام اهالی فوتبال به خود باشند. استقلال البته در این فصل حواشی زیادی را تجربه کرده اما به هر روی آبی‌ها یکی از بهترین تیم‌های ایران هستند و برتری ربیعی مقابل آن‌ها، قطعا دستاورد بزرگی است.

شکست ناپذیرها

ذوب‌آهن تا پایان دور رفت لیگ بیست‌وچهارم از استقلال، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس شکست نخورده است. آن‌ها در مصاف با تراکتور موفق شدند تیم دراگان اسکوچیچ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند تا طلسم قرمزهای تبریز پابرجا باقی بماند.

این اما پایان قصه ذوبی‌ها نیست چراکه این تیم برابر سپاهان هم به تساوی 1-1 رضایت داد تا از ۱۲ امتیاز ممکن مقابل مدعیان لیگ برتر، ۸ امتیاز کسب کرده باشد. محمد ربیعی به خوبی نشان داده تیم خوبی دارد و احتمالا در ادامه راه قرار است بیشتر از ذوب‌آهن بشنویم. 

منبع: فوتبال 360


ت ت
کدخبر: 242658 تاریخ انتشار
منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها