شرایط وخیم استقلال؛ آبی پوشان به قهرمانی امیدوارند

مرور تاریخ نشان می‌دهد که استقلال همچنان می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

شرایط وخیم استقلال؛ آبی پوشان به قهرمانی امیدوارند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ با شکست عجیب و ناباورانه 3 بر صفر استقلال، شرایط این تیم وخیم‌تر از قبل شد و یکی از بدترین شروع‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر رقم خورد. استقلال پس از 7 بازی متحمل 3 شکست شده و هنوز کلین‌شیتی نداشته است. چنین آماری برای استقلال بی‌سابقه نبوده و بعضاً پایان خوشی برای این تیم همراه داشته است.

امیدوار به تکرار خاطرات لیگ هشتم

بدترین عملکرد استقلال پس از 7 بازی به لیگ هفدهم باز می‌گردد که در این تعداد بازی تنها 5 امتیاز کسب کرد. شرایط این دو فصل استقلال تا حد زیادی شبیه هم است. استقلال در آن دوره مانند این فصل در شروع لیگ سرمربی فصل قبل خود را حفظ کرد ولی در همان ابتدای فصل مجبور به تغییر در کادر فنی شد. حضور وینفرد شفر در استقلال، شوک مثبتی در این تیم ایجاد کرد ولی استقلال امتیازهای زیادی را در شروع لیگ از دست داد و آن قدر در کورس عقب مانده بود که دیگر نتوانست به پرسپولیس برسد.

استقلال در لیگ شانزدهم در 7 بازی نخست 7 امتیاز به‌دست آورد که دومین شروع ضعیف استقلال به‌شمار می‌رود. آبی‌پوشان در لیگ هشتم مشابه این فصل پس از 7 بازی 8 امتیاز داشت. این تیم در مقطعی از فصل با یک بازی کمتر در رده هفدهم جدول هجده تیمی آن فصل بود که بدترین رتبه تاریخ این تیم در ادوار لیگ است. استقلال در ادامه فصل احیا شد و توانست به یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های تاریخ خود دست یابد. حال آبی‌پوشان مصمم هستند که خاطرات آن فصل خود را تکرار کنند.

بدترین کارنامه دفاعی تاریخ

صرف‌نظر از نتایج ضعیف استقلال، عملکرد عجیب دفاعی این تیم بیشتر جلب توجه می‌کند. استقلال در این فصل 11 گل خورده و تنها در سومین دوره لیگ برتر چنین آماری از خود به جای گذاشت. استقلال همچنان موفق به کلین‌شیت نشده که آخرین‌بار در لیگ هفتم بود که پس از 7 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه نشده بود. بدترین عملکرد استقلال در شروع لیگ به لیگ سوم باز می‌گردد که تا هفته دهم در ثبت کلین‌شیت توفیقی نداشت. 

منبع: فوتبال 360


ت ت
کدخبر: 242682 تاریخ انتشار
منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها