جشن عروسی مجلل دختر مورینیو در قلب پرتغال + عکس

دختر ژوزه مورینیو در مزرعه ۲ میلیون پوندی پدرش ازدواج کرد.

جشن عروسی مجلل دختر مورینیو در قلب پرتغال + عکس
پیشنهاد ویژه

15

به گزارش منیبان؛ ماتیلده مورینیو، دختر سرمربی مشهور ژوزه مورینیو، با نامزدش دنی گراهام در یک مراسم باشکوه در مزرعه خانوادگی ۲ میلیون پوندی در پرتغال ازدواج کرد. در این مراسم، مهمانان با آهنگ «Summer of 69» از برایان آدامز به رقص و شادی پرداختند و لحظات خوشی را تجربه کردند.

ماتیلده و دنی، که مشاور املاک بریتانیایی است، تقریباً ۹ سال است که در کنار هم هستند و سال گذشته خبر نامزدی خود را به همه اعلام کردند. به گزارش منابع خبری، مراسم عروسی این زوج با حضور حدودا ۳۰۰ مهمان از روز جمعه آغاز و تا شنبه ادامه داشت. ماتیلده، که یک جواهرساز ماهر است، هنگام رقص با همسرش مهارت‌های خوانندگی‌اش را نیز به نمایش گذاشت.

ژوزه مورینیو، پدر عروس، نیز در این مراسم بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و لبخند از لبانش محو نمی‌شد. او از اینکه دخترش ازدواج کرده ابراز شادی کرد، در حالیکه پیش‌تر گفته بود که به مناسبت تولد نوه‌اش یک تتوی جدید خواهد زد. آقای خاص در حال حاضر بر روی بدنش یک تتو دارد که به مناسبت موفقیت‌هایش در سه‌گانه اروپایی طراحی شده بود.

رسانه‌های پرتغالی این مراسم را به عنوان «عروسی سال» معرفی کرده‌اند. ماتیلده با وجود شهرت پدرش در دنیای فوتبال، در حوزه کاری خودش به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و در سال ۲۰۲۱ مدرک کارشناسی ارشد خود را از کالج مد و طراحی «Condé Nast» دریافت کرد.

گزارش‌های منتشر شده از شبکه تلویزیونی CMTV پرتغال نشان می‌دهد که خانه مورینیو در آزیتائو پیش از برگزاری مراسم عروسی به طور کامل بازسازی شده بود تا فضایی مناسب برای این جشن بزرگ فراهم شود.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 242730 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها